י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תודה שבאתם"

צפו: בנט יצא אל המפגינים וזה מה שאמר להם

חשבתם שאין לבנט תמיכה? טעיתם. קבוצת תומכים יושבת מחוץ לביתו ודורשת את חזרתו לפוליטיקה, חלקם אף שובתים רעב עד שראש הממשלה החליפי יחזור בו מהחלטתו לפרוש מהחיים הפוליטיים • אמש יצא אליהם בנט והודה להם על התמיכה בו • תיעוד

צפו: בנט יצא אל המפגינים וזה מה שאמר להם
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

למרות שהוא כבר ראש ממשלה לשעבר, ומסתפק כיום בתואר "ראש הממשלה החליפי", קבוצת ישראלים מפגינה בימים האחרונים סמוך לביתו של ח"כ נפתלי בנט ברחוב ציפמן ברעננה וכל זאת מדוע? הם מסרבים להשלים עם העובדה שהחליט לקחת פסק זמן או לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד לכנסת ה-25.

הקבוצה שמונה אנשים בודדים, שובתת רעב מתוך רצון להפעיל לחץ על בנט לחזור בו מההחלטה וכן להתמודד בבחירות, מכיוון שהם רואים בו מנהיג אמיץ שראוי היה להמשיך ולהנהיג את מדינת ישראל.

האם נפתלי בנט יחזור בו מהפרישה, אין לדעת. בינתיים הוא יצא אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת אל המפגינים ושוחח עם אחד מהם. בנט תועד אומר לו: "מאוד מעריך את זה שבאתם, אין לנו מדינה אחרת, בסדר אני שומע. אני כן מבקש שתיקח... (שתאכל) אני מחר יוצא לטייל עם ילדים, אז אל תשב פה. נהיה בקשר. תודה שבאתם, שמעתי שהיית פה כל היום. תודה רבה". כך בתיעוד שפרסם העיתונאי מיכאל שמש בטלגרם.

בינתיים איילת שקד מתחילה לעבוד כיושבת כראש מפלגת 'ימינה' החדשה ויצאה אמש לנאום פוליטי ראשון בכרמיאל, שם קראה להקמת ממשלת אחדות רחבה לאחר הבחירות.

נפתלי בנט רעננה מפגינים בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד