י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השעיית הויזות לישראלים באוקראינה

אומן תשפ"ג: היו"ר והשגריר נועדו על רקע המלחמה

בצל המלחמה עדיין בין רוסיה לאוקראינה ולקראת ראש השנה באומן תשפ"ג נפגש יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון עם שגריר אוקראינה בישראל ודנו בהרחבה על קיום הקיבוץ המסורתי בראש השנה באומן 

אומן תשפ"ג: היו"ר והשגריר נועדו על רקע המלחמה
הרב בן נון עם יבגן קורנייצוק צילום: באדיבות המצלם

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון קיים פגישה עם שגריר אוקראינה בישראל מר יבגן קורנייצוק. בפגישה נדונו בהרחבה האפשרויות לקיום הקיבוץ בימי ראש השנה תשפ"ג באומן הבעל"ט, על רקע המלחמה באוקראינה.

במהלך הפגישה בשגרירות נדון גם נושא השעיית הפטור מויזה לאזרחי ישראל וזאת בעקבות הצהרות של גורמי ממשל באוקראינה, כי נשקלת אפשרות להשעות את הפטור מויזה לאזרחי ישראל, יו"ר איחוד ברסלב הדגיש וציין כי לחסידי ברסלב אין כל השפעה על החלטות המתקבלות על ידי הממשלה בישראל ובכל הנוגע לכניסת אזרחי אוקראינה לישראל.

עוד הוסיף, כי חסידי ברסלב בישראל ובכל העולם מתפללים מידי יום לסיום המלחמה ולשלום אוקראינה. ולכן מן הראוי שלא תימנע מהם האפשרות לפקוד את המקום הקדוש בראש השנה הקרוב.

לאחר הפגישה מסר הרב נתן בן נון: אני מודה לשגריר אוקראינה בישראל מר יבגן קורנייצוק על ההיענות והרצון להשתדל כדי למנוע את השעיית הפטור מויזה לישראלים בכניסה לאוקראינה.

יצוין כי מיד עם פרוץ המלחמה באוקראינה, פעילי איחוד ברסלב באומן הקימו מרכז סיוע לתושבים ולפליטים מרחבי אוקראינה, בית הכנסת הגדול- הקלויז באומן והמרחב המוגן שבו נפתחו והועמדו לטובת כלל הציבור באומן והפליטים הרבים שהגיע לאזור אומן מאימת ההפגזות בשטחי הלחימה. במקום סופקו אוכל, שתיה ומקומות לינה חינם לכל דורש.

אומן ראש השנה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד