י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נגיף הקורונה לא עוצר

סין: עשרות מיליוני אזרחים הוכנסו לסגר קפדני

מנהיגי המפלגה הקומוניסטית ממשיכים בגישת אפס קורונה שפגעה בשרשראות האספקה ​​העולמיות; רשויות הבריאות הסיניות דיווחו על יותר מ-300 נדבקים בערים שיאן, שנחאי ובבירה בייג'ין. בשנחאי ובבייג'ין, פקידי בריאות הורו על סבב חדש של בדיקות המוניות, בשיאן, התושבים הוחזרו לסגר זמני

סין: עשרות מיליוני אזרחים הוכנסו לסגר קפדני
חיטוי העיר בסין צילום: הרשות המקומית של העיר דאליין

עשרות מיליוני אנשים נמצאים תחת סגר בסין, כאשר עסקים בעיר התיירות הגדולה נאלצו לסגור את דלתותיהם ומקרים חדשים של קורונה עוררו חשש מחזרה להגבלות הגורפות. רשויות הבריאות דיווחו על למעלה מ-300 נדבקים אתמול (רביעי), בערים שיאן בצפון, כמו גם בעיר הגדולה במדינה שנחאי ובבירה בייג'ין.

בשנחאי ובבייג'ין, הרשויות הורו על סבב חדש של בדיקות המוניות, בעוד שבשיאן, התושבים הוחזרו ל"אמצעי בקרה זמניים" (סגר). המקרים הטריים והתגובה הרשמית אליהם העמיקו את החשש שסין עשויה לחזור לסוגי הסגרים הקפדניים שנראו מוקדם יותר השנה, שם נכנסו לסגר עשרות מיליוני אנשים במשך שבועות ארוכים.

מדיניות האפס-קורונה הקשוחה של המפלגה הקומוניסטית לא רק גרמה שאלפים סובלים כעת מבעיות בריאות הנפש, אלא היא גם האריכה בעיות בשרשרת האספקה ​​העולמית. בשנחאי, חלק מהתושבים ברשתות החברתיות דיווחו ביום שלישי על קבלת מנות מזון ממשלתיות, גורמים רשמיים פתחו בסבב חדש של בדיקות המוניות בלמעלה ממחצית ממחוזות שנחאי לאחר התאוששות במספר המקרים מאז סוף השבוע, וסגרו את כל המסעדות ביום רביעי לאחר שכמה מקרים נקשרו לשישה מקומות כאלה.

גישת אפס קורונה של סין פירושה גם שיש מחסור בעובדים שהוביל לאינספור מפעלים להיסגר. שיבושים אלה גולשים לרשתות האספקה ​​העולמיות של סחורות, החל מרכבים חשמליים ועד לאייפונים.

סין סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד