ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אסון כבד נמנע

רגע לפני הטבח: המשטרה עצרה שני רוצחים פוטנציאליים

שני גברים, אחד מהם אינו אזרח ארה"ב, נעצרו בווירג'יניה וברשותם שני רובים, אקדח ומאות כדורים של תחמושת. לפי החשד השניים תכננו ירי המוני ב-4 ביולי, אך התוכניות סוכלו כאשר אזרח שמע על המזימה והזעיק את הרשויות. הדיווח מגיע לאחר הטבח בהיילנד פארק, אילינוי שהתרחש במהלך מצעד יום העצמאות

רגע לפני הטבח: המשטרה עצרה שני רוצחים פוטנציאליים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

משטרת ריצ'מונד בוושינגטון, תפסה שני רובי סער, אקדח אחד ומאות כדורי תחמושת אצל שני גברים שתכננו ירי המוני במהלך חגיגות הרביעי ביולי, ביום העצמאות בארה"ב. מפקד המשטרה ג'רארד סמית' אמר כי השוטרים קיבלו מידע מאזרח ששמע שיחה בין שני האנשים שתכננו את הפיגוע באמפיתיאטרון דוגווד דל, שם נורו זיקוקי דינור.

החשודים זוהו כחוליו אלוורדו-דובון, בן 52, ורולמן בלקרסל בן ה-38. אחד מהם אינו אזרח ארה"ב. הרשויות אמרו כי אלווארדו-דובון ובלאקרסל היו במעקב כדי לאסוף ראיות ולבצע את המעצרים. סמית' שיבח את אנשי אכיפת החוק על המעצר המהיר שלדבריו הציל חיים רבים, ואת שיתוף הפעולה של האזרח האלמוני.

"אף קהילה לא חסינה, וזה מזכיר לנו שזה לא חייב להיות הנרטיב שלנו, בריצ'מונד או במדינה אחרת", אמר ראש עיריית ריצ'מונד, לבאר סטוני, במהלך מסיבת עיתונאים אמש (רביעי). "בין אם אתה נמצא ברחוב ללא מוצא, או בשכונה שלך, או במצעד, אתה צריך להחזיק את הראש למעלה".

מפקד המשטרה התייחס לאזרח שדיווח למשטרה: "לא יודע איך הוא שמע את זה, אבל הוא שמע את זה והוא עשה את הדבר הנכון עם המידע", אמר "אנחנו כל כך אסירי תודה עבורו והרבה משפחות וחברים ואהובים גם כן"

אלוורדו-דובון ובלאקרסל מוחזקים בכלא בעיר ריצ'מונד ללא יכולת שחרור בערבות. הדיווח הזה מגיע בזמן של אבל לאומי, כאשר בהיילנד פארק, אילינוי, עדיין מנסים להתאושש מהירי ההמוני שהתרחש במהלך מצעד נוסף של הרביעי ביולי. שבעה נהרגו וארבעים ושבעה נוספים נפצעו.

ארה''ב טבח וושינגטון שיקאגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד