כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברוב מוחץ

באיזה גיל נחשפתם לזה? זה המאכל החביב ביותר על הישראלים

לרגל יום השוקולד הבינלאומי נערך סקר סביב הרגלי אכילת השוקולד של הישראלים שגילה:79% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בחודש, ככל הנראה זה המאכל החביב ביותר על הישראלים

באיזה גיל נחשפתם לזה? זה המאכל החביב ביותר על הישראלים
סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לרגל יום השוקולד הבינלאומי שחל היום (חמישי), נערך סקר סביב הרגלי אכילת השוקולד של הישראלים. הסקר, שהובא ב 'ynet נערך ע"י מותג השוקולד סניקרס באמצעות מכון סקרים רושינק, ממדגם מייצג של 518 נשים וגברים ישראלים בגילים 18-64.

מהסקר עולה כי השוקולד הינו המאכל החביב - 79% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בחודש.

82 אחוז מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בשבוע ו-39% מהם מודים שהם אוכלים מדי יום – עם רוב מובהק לנשים (45%). 

עוד עולה מהסקר כי ככל שאוהבים יותר לאכול שוקולד, פחות אוהבים לחלוק: 57% מאוכלי השוקולד על בסיס יומיומי אוהבים לאכול לבד, מול 42% מתוך אלה שאוכלים פעם-פעמיים בשבוע.

אה, לא נעים לומר, אבל תוצאות הסקר מראות שנשים מעדיפות פחות לחלוק את השוקולד שלהן מאשר גברים.

נתון נוסף, הגברים מעדיפים לרכוש שוקולד באריזות גדולות (50%) ולהתפנק במתוק בעיקר בסלון ביתם (53%), הנשים דווקא מעדיפות את השוקולד שלהן במנות אישיות - ובעבודה.

קינוח או פינוק? מהסקר עולה כי שליש מהישראלים אוכלים שוקולד לשם פינוק. במקום השני, הרחק מאחור עם 17%, עולה כי שוקולד נצרך כקינוח ו-14% אוכלים את השוקולד שלהם עם הקפה בשעות הבוקר.

בכל הקשור לנאמנות, הישראלים מאוד לא נאמנים לשוקולד שלהם - 79% מעדיפים לגוון במותגים, לעומת 21% בלבד שהצהירו כי בדרך כלל הם נאמנים למותג אחד.

התוספת המובילה של הישראלים יחד עם השוקולד: הנוגט עם רוב מוחלט. 28 אחוזים מהישראלים בחרו בנוגט ורק 16% בחרו בשילוב הטרנדי של מתוק-מלוח. במקום השלישי הופיע ביסקוויט (14%) ואחריו קרמל בוטנים (9%), חמאת בוטנים (7%) וקוקוס (6%).

אז מה נותר לאחל ביום הזה? שיהיה לכם יום שוקולד! 

 

שוקולד ישראלים נוגט סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד