כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זיהום התפשט במוח

טייסת מתה לאחר שנעקצה על ידי יתוש במצח

טייסת בת 21, נעקצה על ידי יתוש כשהייתה באנטוורפן במאי 2021, היא עברה באותו הזמן הכשרה להיות טייסת בחברת התעופה איזיג'ט, היא הובהלה לבית החולים ב-7 ביולי 2021 בעקבות הנשיכה במצחה. בסיבת המוות נרשם: חסימות של כלי דם, זיהום על ידי חיידקים ועקיצת חרק במצח 

טייסת מתה לאחר שנעקצה על ידי יתוש במצח
מטוס איזי ג'ט: אילוסטרציה צילום: Pixabay

תלמידת טייס בחברת תעופה מסחרית מתה לאחר שנעקצה על ידי יתוש ופיתחה זיהום שהתפשט למוחה. אוריאנה פפר, בת 21, מברי סנט אדמונדס באנגליה, עברה את בחינות התיאוריה שלה בחברת איזי ג'ט באוניברסיטת אוקספורד עם ציונים גבוהים, היא נסעה לבלגיה כדי להתאמן.

בזמן שהייתה באנטוורפן היא נעקצה על ידי יתוש על מצחה, על יד עינה הימנית, והמקום התנפח, כך נאמר בדיון משפטי שהתקיים ביום רביעי באיפסוויץ' בבריטניה. היא הגיעה למחלקת תאונות ומיון של בית חולים ב-7 ביולי 2021 ונרשמה לה אנטיביוטיקה. פפר נסעה חזרה לבית החולים יומיים לאחר מכן לאחר שהתמוטטה.

היא מתה בבית החולים שלושה ימים לאחר מכן ב-12 ביולי 2021. חוקר מקרי המוות הבכיר של בית החולים, נייג'ל פטרסלי, רשם כי היא מתה "כתוצאה מזיהום חמור שנגרם מעקיצת חרק במצח". סיבת המוות הרפואית שלה נרשמה בגלל חסימות של כלי דם, גם זיהום על ידי חיידקים ועקיצת חרק במצח נרשמו בדו"ח המוות.

ידיד המשפחה ג'יימס הול, שפגש אותה באנטוורפן, אמר: "הבטיחו לנו שזה נורמלי לאזור ולזמן של השנה", אמר. אבל לאחר מכן פפר הגיעה למחלקת מיון ב-7 ביולי לאחר שהנפיחות שלה 'החמירה באופן משמעותי', אמר, ומאז מצבה הידרדר עד שמתה.

איזיג'ט בלגיה אנטוורפן יתוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד