כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
על רקע הצניחה בסקרים

השר ליברמן זועם: "הם פשוט בלתי נסבלים"

על רקע הצניחה בסקרים, נזכר ליברמן שתמיד יש את החרדים כדי לחבוט בהם ולקוות לתוצאה מפתיעה בקלפי. השר מתייחס להתפרעויות ולנזקים בציר בר אילן בירושלים וקורא למערכת אכיפת החוק לטפל בפורעים ביד קשה

השר ליברמן זועם: "הם פשוט בלתי נסבלים"
אביגדור ליברמן/חרדים צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות בעיצומן, היוקר מאמיר בכל תחום ושר האוצר אביגדור ליברמן לא שוכח את ייעודו בפוליטיקה. כשהוא מרחף על 5 מנדטים בסקרים הוא חוזר "לחנך" את החרדים, גם אם במקרה זה הוא צודק שמדובר בהשחתת רכוש מתוך רוע סתמי.

ליברמן התייחס בחשבון הטוויטר שלו להפגנות הסוערות של החרדים הקיצוניים נגד תוואי הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים וכתב: "הונדליזם והאלימות של קבוצת חרדים באזור בר אילן בירושלים הם פשוט בלתי נסבלים. מדובר במאות מפירי סדר מתפרעים שפוגעים בציוד יקר בעלויות של מיליונים ובכך מעכבים את פתיחת קו הרכבת החדש בירושלים".

לדבריו, "אני מצפה מכוחות המשטרה ומהפרקליטות לא לשחרר את העצורים עד שיוגש כתב אישום ועד שהם ישלמו את כל עלויות הנזק שהם עצמם יצרו. אסור לתת לקומץ של אנשים קיצוניים לפגוע בפרויקט שחשוב לכל כך הרבה תושבים בירושלים ומחוצה לה".

כזכור כמידי כמה ימים, התפרעו אמש עשרות חרדים קיצוניים ברחוב בר אילן התעמתו עם שוטרים והזיקו למכונות שפועלות במקום לשם הקמת קו הרכבת החדש שאמור לעבור ברחוב.

אביגדור ליברמן הפגנת קנאים הפגנת חרדים ירושלים, בר אילן עבודות הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד