כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יוזמן לחקירה?

העדה בתיקי נתניהו הגישה תלונה נגד העיתונאי

שעות לאחר שפרסם את תמונת ביתה כולל המיקום, הגישה העדה בתיקי נתניהו, הדס קליין, תלונה במשטרה כנגד העיתונאי אלי ציפורי | במשטרה חוקרים ועשויים אולי לזמן אותו לחקירה 

העדה בתיקי נתניהו הגישה תלונה נגד העיתונאי
אלי ציפורי בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן שהעידה לאורך השבוע בתיק 1000 נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הגישה אמש (חמישי) תלונה במשטרה נגד העיתונאי אלי ציפורי.

התלונה באה לאחר שציפורי פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תמונת הבית של קליין, תוך ציון האזור בו היא מתגוררת. קליין התלוננה בגין הטרדה ביחידה 105 בלהב 433.

פרקליט המדינה עמית אייסמן עודכן בפרשה והמשטרה תחקור את התלונה. יצוין כי חקירת עיתונאי במשטרה דורשת אישור מיוחד מהפרקליט.

נזכיר כי הדס קליין העידה השבוע בתיק 1000 כי הדרישה למתנות מצידו של ארנון מילצ'ן הגיעה גם מראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בעצמו. לדבריה, הפניות כללו בקשות מפורשות לשמפניה ולסיגרים.

העוזרת האישית העידה כמה פעמים במשטרה במסגרת תיק 1000. לפי עדותה, נתניהו ורעייתו שרה נהגו להשתמש בווילה של המיליארדר ג'יימס פאקר, שנחקר במסגרת הפרשה - שסמוכה לזו של בני הזוג נתניהו בקיסריה. עוד עלה מעדותה כי ההזמנות של בני הזוג נתניהו הועברו אליהם באמצעות נהגו של מילצ'ן.

יצוין כי קליין הגיעה לשלושת ימי העדות כשהיא מאובטחת מחשש שינסו לפגוע בה לרעה.

אלי ציפורי הדס קליין תיק 1000 תלונה במשטרה הטרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד