י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ה-FBI התריע

בן 15 תכנן לרצוח את אביו בשנתו ולבצע טבח בבית הכנסת

נער בן 15 מאוהיו ארה"ב, נעצר לאחר שאיים להרוג את אביו בשנתו ולאחר מכן לחסל "כמה שיותר אנשים". עם מעצרו, המשטרה מצאה אקדחים, מחסניות ומנשר המפרט "שחורים" ו"בית כנסת" כמטרות. הנער אמר למשטרה כי הוא היה נסער בעקבות מותה של אימו וציין כי אינו אוהב את אביו

בן 15 תכנן לרצוח את אביו בשנתו ולבצע טבח בבית הכנסת
בית כנסת: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נער בן 15 מאוהיו ארה"ב נעצר ונכלא עד למשפטו במתקן מעצר לנוער, לאחר שאיים להרוג את אביו ולאחר מכן להרוג כמה שיותר אנשים, כולל "שחורים" ו"אנשים בבית כנסת". אביו של הנער מסר למשטרה יומן של הנער ובו אמירות אנטישמיות, כמו גם ביטויים ואיומים כלפי יהודים ואנשים ממיעוטים שונים. הנער הועמד לדין ב-6 ביולי בבית המשפט לנוער, והוא מוחזק מאז במעצר.

לנער מתוכנן שימוע ראשוני בתוך 10 עד 14 הימים הקרובים. הנער אמר למשטרה כי תכנן את מסע ההרג לאחר שהיה נסער ממותה של אימו וציין כי אינו אוהב את אביו, אותו תכנן לחסל ראשון. כך דווחה התקשורת המקומית.

האישומים הוגשו לאחר חקירה שהחלה ב-17 ביוני כאשר המשטרה קיבלה הודעה מה-FBI כי הנער איים להרוג את אביו בצ'אט בשידור חי באינטרנט. שוטרים את הנער בביתו ומצאו בכיסיו ארבעה מחסניות מלאות.

אביו של הנער היה בבית באותה עת, ה-FBI אמר למשטרה כי הנער תכנן להרוג את אביו בזמן שהאב ישן. הנער נלקח למרכז בריאות לצורך בדיקה, והמשטרה ערכה חיפוש בבית ומצאה שני אקדחים טעונים יחד עם מספר מחסניות מלאות עם יותר מ-100 כדורים של תחמושת ועל הרובים היו משובצות סיסמאות גזעניות ונאציות, כולל צלב קרס.

הנער אמר למשטרה כי הוא נתון בסערה מאז מותה של אימו, והוא לא אוהב את אביו. בתוך הטלפון של הנער מצאו החוקרים חומרים נאציים ואנטישמיים וכן מניפסט. בטלפון היה גם סרטון שצילם הנער שבו אמר כי הוא מתכנן להרוג את אביו, ואז לירות בכמה שיותר שחורים, בדרך לבית כנסת, שם הוא עומד לבצע ירי המוני.

ב-20 ביוני הועבר הנער למתקן לבריאות הנפש מחוץ לעיר. באותו יום, אביו של הנער נתן לחוקרים יומן שנשמר על ידי הנער ובו אמירות אנטישמיות, כמו גם ביטויים ואיומים כלפי אנשים שחורים, יהודים ואחרים. כמו כן בטלפון הייתה אפליקציה בשימוש נפוץ על ידי אוהדי נאצים, שבה נהג הנער להשתתף במספר פורומים, בימים אלה הנער במעצר לאחר ששוחרר מהמוסד לבריאות הנפש, וממתין למשפטו.

בית כנסת אוהיו נאצים טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד