כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"קיבל מיליארדי דולרים"

מנהלת הקמפיין של טראמפ קוראת "לזרוק את קושנר"

לטענת מנהלת הקמפיין של טראמפ ב-2016 ויועצת הבית הלבן לשעבר  "ג'ארד לא צריך לעבוד בבית הלבן" | קליאן קונוויי קוראת לטראמפ "לזרוק את החתן ג'ארד קושנר" אם יחליט להתמודד ב-2024 | היא טענה כי הוא "מרוויח מיליארדים מיוזמות עסקיות שהבטיח באמצעות קשריו עם טראמפ" 

מנהלת הקמפיין של טראמפ קוראת "לזרוק את קושנר"
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

קליאן קונוויי, שניהלה את הקמפיין המוצלח של דונלד טראמפ ב-2016, קוראת לנשיא לשעבר להיפטר מחתנו, ג'ארד קושנר, במקרה שיחליט להתמודד לנשיאות ב-2024.

בראיון ל'וושינגטון טיימס', אמרה קונוויי כי ג'ארד מנסה "לנקות את ידיו" מהפסד הבחירות ב-2020, ובמקביל מרוויח מיליארדים מיוזמות עסקיות שהבטיח באמצעות קשריו עם טראמפ.

"אין מישהו שהרוויח יפה יותר מהנשיאות של דונלד טראמפ מאשר ג'ארד קושנר", אמרה קונוויי, והוסיפה כי קושנר אמר שהוא סיים עם הפוליטיקה, אך למעשה זה "דרך נוחה לומר, 'אל תטיל עליי דין וחשבון עם כל הסמכות שהייתה לי', זה הפך להיות נוח לקושנר לא לקבל אחריות על ההרס הזה של הקמפיין ב-2020, לא לקחת אחריות. למען האמת, לא להיות לצד חמיו, כמו שהוא התעקש להיות שם חמש שנים עד שדברים לא ממש הסתדרו".

מנהלת הקמפיין של טראמפ ב-2016 ויועצת הבית הלבן לשעבר אמרה כי "ג'ארד לא צריך לעבוד בבית הלבן". היא גם האשימה את קושנר שיש לו אגו מנופח ותחושת ערך עצמי. בנוגע לספר שקושנר נמצא באמצע כתיבתו, אמרה קונוויי בלעג: "הוא מדבר על כל הדברים הגדולים כנשיא - כלומר, כיועץ בכיר לנשיא טראמפ".

"אם אתם מאמינים לדיווחים בחדשות הוא קיבל מיליארדי דולרים עבור קרן ההשקעות שלו", אמרה קונוויי, "ובמקביל מבזבז את כספי הקמפיין של טראמפ בסך 1.4 מיליארד דולר, האנשים שאחראים לבזבוז 1.4 מיליארד הדולר ולא ביצעו עבודה, לא נענשו על כך" אמרה.

דונלד טראמפ ג'ארד קושנר בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד