כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד שלב אחר שלב

המערב הפרוע: ברח משוטרים וחצה את הרחוב בקפיצה

בתיעוד לא שגרתי אפילו למקום עם פשעים רבים כמו ניו יורק, נראה אדם נמלט משוטרים וקופץ מפסי רכבת תחתית מוגבהים בברוקלין אל גג בניין ממול - בעוד עוברי אורח למטה התחננו בפניו שלא יבצע את הקפיצה המסוכנת

המערב הפרוע: ברח משוטרים וחצה את הרחוב בקפיצה
רגע הקפיצה צילום: צילום מסך

קנדל פלויד, 25, נהג ברחבי וויליאמסבורג ביום רביעי אחר הצהריים כאשר שוטרים הבחינו בו נוהג ללא חגורת בטיחות והורו לו לעצור בצד לבדיקת רשיונות ונתינת קנס. אבל כשהשוטרים נגשו למכונית בסביבות השעה 16:10 שעון מקומי, פלויד פתח לפתע את דלת המכונית שלו, פגע בזרועו של שוטר ונמלט.

המשטרה הצליחה למצוא אותו שוב כשלושה רחובות משם אך הוא עדיין סירב להיכנע. הנהג חסר הפחד טיפס במעלה עמוד על פסי רכבת תחתית מוגבהים ליד תחנת פלושינג אווניו, כך מסרה המשטרה.

בתיעודים מפחידים שפורסמו בטוויטר ביום רביעי האחרון, נראה פלויד עומד ממש מחוץ לאזור המסלול, מתכופף ומתאים את רגליו בעוד אנשים שהתאספו למטה צעקו, "אל תעשה את זה, בנאדם, זה לא שווה את זה".

רגע הקפיצה שלב אחר שלב

לאחר מכן נראה פלויד צועד לפתע, קופץ מרחק רב לגג בניין מסחרי ממול, כמה שוטרים פותחים בריצה מעבר לפינה אל גדר החוסמת את האזור מאחורי הבניין בו נחת פלויד. אחד השוטרים מטפס על הגדר בעוד האחרים נשארים מאחור. פלויד, שסבל מפציעה ברגלו לאחר הקפיצה הדרמטית, נעצר על ידי השוטרים. הוא הואשם בתקיפת שוטר, התנהגות בלתי הולמת, התחזות כוזבת, שתי עבירות של הסגת גבול פלילית, הפרת סדר והפרת חגורת בטיחות.

פלויד, מקווינס, נלקח למרכז הרפואי במצב יציב, השוטרים אמרו כי השוטר שנפצע במהלך עצירת הרכב הראשונית קיבל טיפול רפואי ומצבו טוב.

משטרת ניו יורק תחנת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד