י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רכישת ענק: AOL קונה את Adap.TV הישראלית תמורת 405 מיליון ד'

חברת הסטארט-אפ פיתחה מערכת לניהול פרסומות וידיאו באינטרנט • זו הרכישה הגדולה ביותר של AOL מאז נכנס טים ארמסטרונג לתפקיד המנכ"ל ב-2009 ■ אמסטרונג: "ניצור את פלטפורמת הווידיאו המובילה בתעשייה"

רכישת ענק: AOL קונה את Adap.TV הישראלית תמורת 405 מיליון ד'



בשורה משמחת לסצינת ההייטק הישראלית: ענקית המדיה AOL רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Adap.TV, תמורת סכום של 405 מיליון דולר - 332 מיליון דולר במזומן ו-83 מיליון דולר במניות.

Adap.TV הוקמה ב-2006 על ידי אמיר אשכנזי (מנכ"ל החברה), טג גרנגר (סמנכ"ל מוצר) ודן קליין. החברה פועלת בתחום הפרסום המקוון, ומפעילה רשת פרסום ומערכת לניהול פרסומות וידיאו באינטרנט שמתווכת בין ספקי תוכן למפרסמים. ב-2012, לדוגמה, Adap.tv תמכה ביותר מ-26 אלף קמפיינים בעולם, שהופיעו בכ-10,000 אתרי אינטרנט.

עד כה גייסה החברה כ-48 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון ג'מיני, בסמר, ספארק ורדפוינט, והמשקיע הפרטי דן ציפורן.

השילוב בין שתי החברות יאפשר ל-AOL להציע פיתרון מלא (מקצה לקצה) למפרסמים ולספקי תוכן. "AOL היא שחקנית מובילה בתחום הווידיאו המקוון, והשילוב בינה לבין Adap.TV ייצר את פלטפורמת הווידיאו המובילה בתעשייה", אמר מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג.

לאחר הרכישה, החברה תמשיך לפעול כיחידה עצמאית במסגרת חטיבת הווידיאו של AOL, שבראשה עומד רן הר-נבו, סגן נשיא ומנהל חטיבת הווידיאו של AOL. הר-נבו, נזכיר, הוא ממייסדי הסטארט-אפ 5min, שנרכש לפני 3 שנים על ידי AOL תמורת סכום של 65 מיליון דולר.

עסקה זו היא הרכישה השישית של AOL בישראל, לאחר שבעבר היא קנתה את מפתחת ה-ICQ מיראביליס, רלג'נס, ידע, קוויגו ו-5min.
אינטרנט קמפיין כסף AOL אקזיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד