כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לקראת היארצייט השישי

בחורי 'אור אלחנן' לקחו יוזמה וסיימו מסכת בבא קמא

לקראת יום היארצייט השישי של הגאון רבי משה מרדכי חדש זצ"ל ראש ישיבת 'אור אלחנן' בירושלים לקחו על עצמם בני הישיבה יוזמה לסיים מסכת בבא קמא במעמד כבוד התורה לזכרו של ראש הישיבה הנערץ. כל הפרטים על ההתרגשות בישיבה

בחורי 'אור אלחנן' לקחו יוזמה וסיימו מסכת בבא קמא
הגאון רבי משה מרדכי חדש זצ"ל צילום: מתוך הספר גדלות ואדם

בישיבת 'אור אלחנן' בירושלים נערכים ליום היארצייט של ראש הישיבה הבלתי נשכח הגאון רבי משה מרדכי חדש זצ"ל במלאת שש שנים לפטירתו .

לרגל היארצייט כמה מבני הישיבה לקחו על עצמם יוזמה לארגן שכל בחורי הישיבה יסיימו את מסכת בבא קמא שנלמדה בשנה האחרונה ב'שטייגען' עצום בישיבה.

קבוצת בחורים נכנסה לבתיהם של גדולי ישראל בינהם מראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטין וראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו, והחתימו אותם על מכתב מיוחד שכתבו ראשי הישיבה הגאונים רבי חיים אריה חדש ורבי צבי וינפלד שקורא לבחורים לסיים את המסכת עד כ"ח תמוז יום היארצייט.

הבחורים ארגנו מעמד סיום ענק ומפואר באולם בירושלים שבו יתקיים מעמד הסיומים בשילוב סיום הש"ס לעילוי נשמת ראש הישיבה אשר נלמד על ידי בני הישיבה. באירוע צפוים להשתתף גדולי ישראל אשר יגיעו במיוחד כדי להוקיר את זכרו של ראש הישיבה .

ל'בחדרי חרדים' נודע שבאירוע יטלו חלק בצד המוזיקלי מקהלת יוקרה מורחבת, עם אחד מגדולי בעלי הרגש העולמים אשר יגיע במיוחד לאירוע כבוד התורה. 

הרב משה מרדכי חדש ישיבת אור אלחנן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד