ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מה לקנות לבר מצווה? מתנות לבר מצווה עם משמעות אחרת

הילד שלכם חוגג בר מצווה? מתלבטים איזו מתנה להעניק לו? אתם נמצאים במקום הנכון, קבלו את שרשראות היוקרה מבית ננו תכשיטים, שרשראות עם משמעות אחרת

מה לקנות לבר מצווה? מתנות לבר מצווה עם משמעות אחרת
מתנות לבר מצווה צילום: נאנו גולד בע"מ

שרשראות יוקרה לבר המצווה

בר המצווה הוא יום מיוחד מאד עבור הילד. זה היום שבו הוא יוצא לעולם של הבוגרים, עוזב את הקן של ההורים ומתחיל להתנסות בכל האתגרים שהחיים מזמנים לו. בתוך כך, כיאה ליום מיוחד כזה, לילד שלכם מגיעה מתנה שהוא לא ישכח לעולם. כשאנחנו מדברים על  מתנה לבר מצווה אנחנו מתכוונים לשרשראות היוקרה מבית ננו תכשיטים, שרשראות המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך. כפי שמיד תראו, השרשראות הללו מעוטרות בהטבעת זהב טהור 24 קראט מנצנצת שמבליטה החוצה בצורה הטובה ביותר את הטקסטים המשמעותיים שעל התליון.

שרשרת מגן דוד עם קריאת שמע

הנה תליון מיוחד במינו שכל ילד בר מצווה ישמח לקבל. תליון יוקרתי מאד בצורה של מגן דוד שעליו מוטבע הכיתוב של הפרק הראשון של קריאת שמע. המשפט שמע ישראל הוא משפט בעל משמעות יוצאת דופן ביהדות. למעשה, המשפט הזה מביע את הקריאה לעם ישראל למען הכרה באלוהותו של הקדוש ברוך הוא, להכיר במלכות שלו ולקבל את העובדה שהוא האלוהים היחיד. זה בדיוק המשפט שכל ילד בר מצווה ירצה שהוא ילווה אותו לכל מקום שאליו הוא הולך, למשך כל החיים, משפט עם משמעות, עוצמה ואמירה.

שרשרת בן אדם עלה למעלה עלה

שרשרת מיוחדת מאד שעל גבי התליון שלה מוטבע שירו הידוע של הרב קוק, עלה למעלה עלה. השיר הזה מבטא את העובדה שהילד שלכם יוכל להגיע לאן שהוא רוצה, להשיג מה שהוא רוצה, להגשים חלומות ולממש את עצמו בחיים. משפט עוצמתי שכזה ראוי שילווה את ילד בר המצווה ביום החשוב הזה, בתקופה שבה הוא יוצא מילדות לבגרות. אורך השרשרת הסטנדרטי הוא 45 ס”מ, אך תוכלו כמובן לבחור במידות אחרות שמתאימות לאלה של ילד בר המצווה.

שרשרת ואהבת לרעך כמוך

אם אתם מחפשים שרשרת סופר מיוחדת לבר המצווה, אין לנו ספק שאתם נמצאים במקום הנכון. שרשרת עם תליון מהמם ביופיו שלעליו מוטבע הכיתוב "ואהבת לרעך כמוך". חשוב מאש שהמשפט הזה ילווה את הילד שלכם דווקא ביום החשוב של בר המצווה, לאור המשמעות שלו. המסר של המשפט הזה הוא שאדם צריך לאהוב את האחר ממש כמו שהוא אוהב את עצמו. לכן, על הילד שלכם להתייחס לזולת ממש כמו שהוא רוצה שיתייחסו אליו. זו בדיוק הסיבה שבגינה ילד בר המצווה צריך לקבל קודם כל את עצמו על מנת שיוכל להתחבר ולקבל את האחרים.

לסיכום, אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת והמשמעותית ביותר עבור ילד בר המצווה שלכם, אין לנו ספק שאתם צריכים להתרשם משרשראות היוקרה של ננו תכשיטים, שרשראות עם משמעות אחרת.

בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד