כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תופעה חדשה

תת וריאנט חדש של קורונה עלול לגרום להזעה בלילה

סיבה חדשה לזיעה בלילה היא בשל תת וריאנט של נגיף קורונה, כך קובעים מומחים. למרות מקרי מוות נמוכים, אנשים מתמודדים עם תת וריאנטים של נגיף הקורונה, שאחד מהם גורם לזיעה. "הם גורמים לזיעה עד כדי כך שבגדי הלילה והמצעים שלך הופכים ספוגים"

תת וריאנט חדש של קורונה עלול לגרום להזעה בלילה
זיעה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

לוק אוניל, פרופסור לביוכימיה בטריניטי קולג' באירלנד, הזהיר כי הגרסה החדשה של BA.5 השייכת לאומיקרון ונמצאת ברחבי העולם, עלולה להקשות על השינה בצורה של הזעות בלילה. הוא כינה את הסימפטום "כדור עקום נוסף" שהוא תוצאה של התנגשות תת-הגרסה החדשה במערכות החיסון וכתוצאה מכך "מגיעה מחלה אחרת".

הזעות לילה אינטנסיביות נקשרו לתת-ווריאציות מוקדמות יותר של אומיקרון, ועלול להפוך את השינה לאומללות. "כולם מזיעים קצת בלילה, אבל הזעות לילה הן משהו אחר" אמר הפרופסור, "הם גורמים לזיעה עד כדי כך שבגדי הלילה והמצעים שלך הופכים ספוגים".

על פי המחקר שערך הפרופסור ופורסם ב'סאן' הבריטי, מבוגרים וילדים יכולים להיות עם הזעות לילה והן יכולות לקרות גם אם החדר שלהם נמצא בטמפרטורה קרירה. התסמין האחרון הוא עוד "כדור עקום" הזהיר פרופסור אוניל, והם תוצאה של התנגשות הנגיף החדש במערכות החיסון וכתוצאה מכך "יש מחלה אחרת".

הוא הדגיש שבעוד שהחיסונים הנוכחיים עדיין מציעים "הגנה טובה", גרסאות חדשות יגיעו לקראת גל קורונה בחורף הקרוב. הוא הסביר: "כמו שפעת, אתה תשנה את החיסון על סמך הגרסה הקיימת באותה תקופה". בבריטניה האשפוזים בבתי החולים נמצאים בעלייה והכפילו את עצמם בתוך שבועיים בארבעה חלקים של אנגליה, המזרח, הדרום מזרח, מידלנדס ודרום מערב.

קורונה זיעה וריאנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד