כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אך ורק מתוך חמדנות"

ביצעה 150 מבחני נהיגה עבור אנשים אחרים

אישה בריטית הואשמה לאחר שנבחנה בבחינות נהיגה עבור אחרים מ-2018 עד 2020. האישה, בת 29, נבחנה עבור מועמדים שלא ידעו לדבר או לקרוא אנגלית. היא הודתה בהונאה בבית המשפט של העיר סוונסי, ונכלאה לשמונה חודשים, נהגים שקיבלו רישיונות באמצעותה צפויים לקבל הודעה כי הרישיונות פסולים

ביצעה 150 מבחני נהיגה עבור אנשים אחרים
רשיון נהיגה בריטי: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נהגת נכלאה בגין עשיית 150 מבחני נהיגה עבור אנשים אחרים, כך דווח בבריטניה. אינדרג'יט קאור עשתה בחינות תיאוריה ומעשי ברחבי בריטניה, כולל בסוונסי, קרמרטן, ברמינגהאם ולונדון, מ-2018 עד 2020. הצעירה בת ה-29 נתפסה כאשר הצוות במרכזי המבחן חשש שהיא מתחזה למועמדים. הם התריעו בפני סוכנות התקנים לנהגים וכלי רכב (DVSA) וחקירה נפתחה. השוטרים גילו כי קאור ניגשה למבחנים עבור מועמדים שאינם יודעים לדבר ולקרוא אנגלית, בתמורה למזומן.

קאור, מלאנלי, דרום ויילס, הודתה ביום חמישי האחרון באשמת הונאה בבית המשפט של סוונסי, ונכלאה לשמונה חודשים. נהגים שהבטיחו רישיונות במרמה באמצעות קאור יפסידו אותם.

המפקח הראשי סטיבן מלוני, אמר כי קאור סיכנה חיים על ידי עמידה במבחנים עבור נהגים לא מוסמכים. "הפשעים שביצעה קאור מסכנים את משתמשי הדרך החפים מפשע בכך שאפשרה לנהגים לא מיומנים ומסוכנים להיות בעלי רישיונות לגיטימיים", אמר.

"הבטיחות בכבישים שלנו תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות ומעצרה מבטיח שנוכל להרחיק נהגים לא מוסמכים מהכביש, החקירה הפלילית המורכבת הזו הדגישה את היקף העבירות של קאור שנבעה אך ורק מתוך חמדנות".

משטרת בריטניה רשיונות נהיגה שלילת רשיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד