י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב על חבל דונבאס

באוקראינה מדווחים על 15 הרוגים מפגיעת טיל רוסי בבניין

באוקראינה מדווחים היום כי עלה ל-15 מספר ההורגים מפגיעת טיל רוסי אמש בבניין דירות בן חמש קומות במחוז דונייצק שבמזרח המדינה

באוקראינה מדווחים על 15 הרוגים מפגיעת טיל רוסי בבניין
המלחמה באוקראינה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

באוקראינה דיווחו היום (ראשון) על 15 הרוגים בתקיפה אמש שבה טילים רוסיים פגעו בבניין דירות בן חמש קומות במחוז דונייצק שבמזרח המדינה, וגרמו לקריסת המבנה.

עוד דווח כי יש חשש שעוד יותר מ-20 בני אדם נלכדו בהריסות. מושל מחוז דונייצק, פאבל קירילנקו, דיווח כי התקיפה אירעה אמש בעיירה צ'אסיב יאר, וכי מלבד 15 ההרוגים גם חולצו חמישה פצועים.

מחוז דונייצק הוא אחד משני המחוזות המרכיבים את חבל דונבאס, החבל במזרח אוקראינה שברובו שולטים כעת המורדים הפרו-רוסים, ושבו ממקדת עתה רוסיה את המתקפה שלה.

לפני כשבוע הודיע הרוסיה כי השלימה מוסקבה את כיבושו של המחוז השני בחבל, לוהנסק, וכעת היא מזרימה כוחות לעבר מחוז דונייצק בתקווה לכבוש לגמרי גם אותו, ומגבירה את התקפותיה באזור.

מושל דונייצק קירילנקו אמר כי צוותי החילוץ הפועלים כעת בצ'אסיב יאר הצליחו ליצור קשר עם שני בני אדם הלכודים תחת ההריסות, ועושים מאמצים להגיע אליהם. בעיירה שבה אירעה התקיפה גרים בימי שגרה כ-12 אלף בני אדם. היא שוכנת כ-20 קילומטרים מקרמטורסק, העיר שצפויה להיות היעד המרכזי הבא של המתקפות הרוסיות.

מלחמת אוקראינה רוסיה דונבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד