י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כתב אישום

באמצעות תיבת מתכת: תקף עורך דין עמו הסתכסך

תושב מעלה אדומים נאשם שאיים ותקף עורך דין עמו הוא מסוכסך | במהלך עימות בין השניים הכה אותו הנאשם את בראשו באמצעות תיבת מתכת

מעצר חשודים - אילוסטרציה
מעצר חשודים - אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד דוד איתן (46), תושב מעלה אדומים, וזאת לאחר שאיים ותקף אדם עמו הוא מסוכסך.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, המותקף, עורך דין במקצועו, ייצג בעבר את הנאשם על רקע תביעת נכות. במסגרת ההיכרות בין השניים רכש המתלונן מהנאשם בית ובעקבות עסקת הנדל"ן התפתח סכסוך בין השניים.

לפני כשבוע הגיע הנאשם למשרדו של המתלונן כאשר הוא מצויד בבקבוק חצי ליטר בנזין וכן במצית. הנאשם המתין להגעת המתלונן, אז דרש ממנו להעביר לו באופן מידי את הכסף אותו הוא חייב לו לטענתו.

בין השניים החל ויכוח במהלכו איים הנאשם על המתלונן כי ישרוף אותו. כאשר הגיעו שוטרים למקום הם ניסו לפתוח את הדלת אך הנאשם סירב לפתוח. בזמן שאחת השוטרות שוחחה עם הנאשם, הצליח המתלונן לקחת את הבקבוק מידיו של הנאשם ולזרוק אותו מהחלון.

כתוצאה מכך נוצר עימות בין המתלונן לנאשם והנאשם הכה את המתלונן בראשו באמצעות תיבת מתכת. בשלב זה הצליחו השוטרים לפרוץ למשרד דרך חלון אחורי ולעצור את הנאשם.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות סחיטה באיומים, כליאת שווא ותקיפה סתם. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תקיפה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד