כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אירוע חמור שייבדק"

הכאוס בנתב"ג: מזוודות של נוסעים עם גמרא וסידור הושלכו לפח

מזוודות של נוסעים על כל תכולתן נזרקות לאשפה ונבזזות בשדה התעופה בן-גוריון |  בתיעוד שפורסם היום ניתן לראות כיצד זרוקים על הרצפה סמוך למתחם הפחים בנתב"ג, ספרי קודש כגון גמרא וסידור ופרטים אישיים של הנוסעים

 הכאוס בנתב"ג: מזוודות של נוסעים עם גמרא וסידור הושלכו לפח
ספרי קודש על הרצפה צילום: באדיבות אתר מאקו

בעקבות הקורונה נוצרו בעיות חמורות של כוח אדם, מה שגורם לכך שלא מעט מזוודות נשארות בנתב"ג ומחכות שהנוסעים יבואו לאסוף אותן. לרוב, המזוודות האבודות ממתינות באזור מסועי הכבודה שנוחתת, לפעמים גם זמן רב ובמקרים קיצוניים מזוודה שלא נאספת מעל 90 יום יכולה לעבור למכירה פומבית. מתגי הזיהוי שהיו צמודים למזוודות שבתיעוד ניתן לזהות שתי מזוודות השייכות לנוסעים שטסו ממש בימים האחרונים: אחת של נוסע שנחת מלונדון ב-3.7 ומזוודה נוספת של נוסע שהמריא לווינה ב-4.7. כך דווח באתר 'מאקו'.


ספרי קודש וסידור עם מסמכים אישיים זרוקים על הרצפה: באדיבות אתר מאקו

בתיעוד ניתן לראות כיצד זרוקים על הרצפה סמוך למתחם הפחים בנתב"ג, ספרי קודש כגון גמרא וסידור ופרטים אישיים של הנוסעים. "אם זה נכון, זה חמור מאוד. זה נעשה בניגוד לנהלים ואסור לעבור על זה לסדר היום", אמר גורם בנתב"ג לאתר mako. "הנוהל כמובן אומר לשמור את המזוודות בחדר אחסון ולנסות לאתר את הבעלים. אם מדובר במקרה בו העובדים גנבו את תכולת המזוודות, זה בכלל פלילי וצריך לערב את המשטרה".

עד הראייה שעבר במקום ותיעד היה בהלם כשראה עובדים זורקים את המזוודות ולטענתו שומרים לעצמם את חלק מהפריטים היקרים. "ראית אותם משמידים את המזוודות בדחסנים וגונבים את הבגדים, הבשמים וכל מיני דברים שהיו בעלי ערך. הם הניחו אותם בצד" הוא אמר ל'מאקו'.

מרשות שדות התעופה נמסר:"על פניו מדובר באירוע חמור. המנכ"ל הנחה להקים ועדת בדיקה שתחל מיד בעבודתה".

 

 

נתב"ג בן גוריון מזוודות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד