כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"משוכנע שכוונותיהם טובות"

איחוד גנץ וסער: רה"מ לפיד בירך - בליכוד תקפו

ראש הממשלה לפיד בירך היום על האיחו שנוצר בין גנץ לסער וכתב: "‏מאחל בהצלחה לבני גנץ וגדעון סער. משוכנע שכוונותיהם טובות. מצפה להמשיך לעבוד איתם למען אזרחי ישראל" | לפיד נחשב למפסיד מהאיחוד, כעת יצטרך להילחם על הובלת הגוש | בליכוד תקפו

גנץ וסער רגעים לפני ההצהרה המשותפת
גנץ וסער רגעים לפני ההצהרה המשותפת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הצהרת השרים גנץ וסער שהודיעו הערב על ריצה משותפת בבחירות האחרונות כשהם מאיימים איום ישיר על מצבו הפוליטי של ראש הממשלה יאיר לפיד שינסה להתמודד ראש בראש על הבאת 'טאלנטים' דוגמת גדי אייזנקוט ומיצוב מפלגתם בראשות הגוש המתנגד לנתניהו, ראש הממשלה יאיר לפיד בחר לברך את השניים. בליכוד לעומת זאת בחרו לתקוף את האיחוד של כחול לבן ותקווה חדשה ומיד לאחר הצהרת גנץ וסער פרסמו בליכוד סרטון תגובה נגד השניים.

לפיד לעומת זאת כתב הערב (ראשון) בטוויטר כי הוא "‏מאחל בהצלחה לבני גנץ וגדעון סער. משוכנע שכוונותיהם טובות. מצפה להמשיך לעבוד איתם למען אזרחי ישראל". את הדברים כתב לפיד מיד לאחר הצהרת יו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, בה הודיעו על כוונתם לרוץ יחד בבחירות הקרובות.

מוקדם יותר, קודם להצהרה, מיש עתיד נמסר: "אנחנו לא עוסקים במה שקורה במפלגות אחרות. נעודד כל מהלך לאיחוד מפלגות קטנות שיחזק את הגוש וימנע מנתניהו להשיג 61. יש עתיד רק תגדל בבחירות הקרובות ותוביל גם את הממשלה הבאה".

 

בני גנץ גדעון סער יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד