י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המסע לכיבוש הדונבאס

ארטילריה קטלנית: חיילים רוסים ירו ​​זה בזה

כוחות רוסים שניסו לכבוש את דונבאס הפציצו את עמדותיהם עם רקטות בארטילריה קטלנית בזמן שניסו לעצור מתקפת נגד של אוקראינה במזרח אוקראינה. למרות הבטחת השליטה במחוז לוהנסק, הרוסים עומדים כעת בפני מתקפת נגד מתמשכת של צבא אוקראינה. כאשר אוקראינה אילצה את הצבא הרוסי להיכנס למגננה

ארטילריה קטלנית: חיילים רוסים ירו ​​זה בזה
המלחמה באוקראינה: אילוסטרציה צילום: משרד ההגנה האוקראני

כוחות רוסים גרמו לעצמם נזק עצום ואובדן חיים לאחר שהפציצו עמדות שלהם ברקטות ארטילריות בירי ידידותי.

חייליו של ולדימיר פוטין עשו התקדמות איטית ויקרה לאחר שהאוקראינים גרמו להם להילחם על כל סנטימטר של קרקע, תוך גרימת אבדות כבדות להמוני הפולשים במזרח.

המסע לכיבוש הדונבאס הביא להרוגים רבים רוסיים, המסתכמים ביותר מ-35,000 איש מאז פרוץ הלחימה ב-24 בפברואר. למרות הבטחת השליטה במחוז לוהנסק, הרוסים עומדים כעת בפני מתקפת נגד מתמשכת של צבא אוקראינה בדרום ובמזרח.

אוקראינה פתחה במתקפות נגד הן במחוז זפוריז'ה והן במחוז חרסון, ואילצה את הצבא הרוסי להיכנס למגננה. בניסיון לעצור את מתקפת הנגד במחוז זפוריז'ה.

יחידות ארטילריה רוסיות ניסו לתפוס עמדות אוקראיניות עם מערכות רקטות עם קני שיגור רבים. עם זאת, הרוסים האומללים הצליחו רק לפגוע ולהשמיד את החיילים והאספקה ​​שלהם עצמם.

גורמים רשמיים מהממשל של המחוז דיווחו כי כוחות רוסים חיסלו את אחד ממחסני התחמושת שלהם, וכן הרגו חייל אחד ופצעו שניים. ויקטור קובלנקו, קצין צבא אוקראיני לשעבר, צייץ בטוויטר: "הרוסים במחוז זפוריז'ה הכבושה פתח באש ידידותית והרסו מחסן תחמושת משלהם בכפר נסקוצ'נה, הרגו ופצעו חיילים רוסים".

מלחמת אוקראינה רוסיה ירי ירי ארטילרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד