י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בכנס הנשים 'מומנט'

"העוצמה של כללית מאפשרת התאמת שירות לכל לקוח"

כך אמרה הגב' תמי גורמן-כהן, מנהלת אגף השיווק של כללית בנאומה בכנס הנשים 'מומנט' בהפקת עיתון המודיע • בעמדה שהציבה כללית, חולקו מאות חוברות שסיפרו למשתתפות באירוע על היקף הפעילות העצום ושירותי הרפואה הדיגיטליים של ארגון הבריאות הגדול בישראל • הגב' חנה קוריץ, מנהלת תקשורת שיווקית לציבור החרדי: "בדרכים יצירתיות פורצות דרך, אנחנו מצליחים להתאים את הקידמה בשירות וברפואה ולאפשר לכלל לקוחותינו ליהנות ממעטפת הבריאות המובילה של כללית"

"העוצמה של כללית מאפשרת התאמת שירות לכל לקוח"
כנס של כללית צילום: יח"צ

"כוח הדיבור והשיחה הם מה שמבדלים את האדם משאר הבריות. אחד מהסממנים לשיחה תרבותית, זהו העיתון", פתחה הגב' תמי גורמן-כהן מנהלת אגף השיווק של כללית את נאומה בפני אלפי המשתתפות באירוע 'מומנט' של עיתון המודיע. "כשאני רואה את הנשים שנמצאות כאן באירוע שמוביל את השיח במגזר, זה באמת מרגש ועוצמתי".

עוד קודם לנאומה, מנחת האירוע שיבחה את פעילות המחלקה השיווקית בכללית, שמיישמת את היעדים במטרה להגיע לכל לקוח בקצה. "תמי גורמן כהן, עמדה בחזית השיווקית של משבר הקורונה. לפי תפיסתה מטרת פעילות השיווק הינה לייצר ערך בכל יום מחדש. אביה הוא אמן הנשמה המפורסם מני גורמן, בעל חצוצרת הזהב, אשר ניגן את מיטב האוצר היהודי משך שנים. בתו - בתו, מצליחה להלחין בדרך הזהב שלה את השפה הכי מדויקת לשירות המיטבי והאכפתי בארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית."

בהמשך דבריה סיפרה אחראית השיווק של כללית על עוצמתו וכוחו של ארגון הבריאות שהציב בישראל סטנדרטיים רפואיים בקנה מידה עולמי. "רק מי שגדול יודע לחשוב גם על הלקוח האישי. כללית היא ארגון בריאות שמתנהל בעולם של התאמת שירות. המחלקה החרדית בכללית, מונה צוות נבחר ששוקד על התאמה מיטבית עד ללקוח בקצה".

ואכן, אלפי המשתתפות באירוע 'מומנט' של המודיע, נחשפו גם השנה למסרים המובילים ברפואה ובשירות של כללית. בחוברת מהודרת שחולקה למשתתפות, העניקה כללית הצצה לשירותי האון-ליין המתקדמים, מעטפת השירותים הניתנים לנשים בתקופת טרום ואחרי לידה, סדנאות הבריאות לכל המשפחה ועוד. ברחבי האולם הגדול אף הוצבו מסכי ענק שהקרינו את ההטבות הייחודיות להם זוכים מבוטחי כללית וההתפתחות המקוונת של שירותי הבריאות המתקדמים.

בהקשר זה של שירותי הבריאות המתקדמים והמותאמים לעידן הנוכחי, הוזמנה הגב' תמי גורמן כהן, מנהלת אגף השיווק של כללית לשאת נאום בחלקו המרכזי של הכנס שהוקדש לתכניות במה והרצאות. בדבריה, סקרה הגב' גורמן את פעילות כללית בזמן הקורונה, כאשר היה צורך להעביר את שירותי הרפואה לאמצעים מקוונים, שירותי האון-ליין שמהווים תחליף איכותי למפגשים הפרונטליים עם הצוות הרפואי, תוך בניית נכסים דיגיטליים המעניקים חוויה למטופל.

"כללית מובילה שיתופי פעולה עם רבנים ומובילי דעה בנושאים הכי חמים כמו בריאות האישה, בדיקות לגילוי ומניעת מחלות. יש לנו מרכזי בריאות אישה שהם גם מרכזי מצוינות עם דגש על התאמה הלכתית העונה לדרישות הקהילה. אנחנו מקיימים התייעצויות בנושאים של התפתחות הילד, נושאים של קשב וריכוז. יש לנו אבחון דידקטי בגמרא ועוד. גם את שירותי האון-ליין התאמנו לדרישות הכי קפדניות, על מנת להנגיש את השירותים המתקדמים גם לציבור החרדי", אמרה גורמן. בסיום דבריה, הודתה מנהלת אגף השיווק לצוות המחלקה החרדית ובראשם הרב אברהם קונסקי והגב' חנה קוריץ, מנהלת התקשורת למגזר החרדי על עשייתם הרבה בהתאמת כלל השירותים לקהילות ברחבי הארץ.

לדברי הגב' חנה קוריץ, מנהלת תקשורת שיווקית לציבור החרדי בכללית: "כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית מעניקה דגש רב על ההנגשה של השירותים לקהלים והאוכלוסיות השונות. בדרכים יצירתיות פורצות דרך, אנחנו מצליחים להתאים את הקידמה בשירות וברפואה גם לאורח החיים החרדי ולאפשר לציבור האמוני בצורה כשרה, ליהנות מסל השירותים הרחב ביותר של כללית גם במגוון פלטפורמות מתקדמות. החיבור בין כללית לאירוע 'מומנט' של המודיע, מבוסס על היכרות עמוקה עם מאפייני הציבור החרדי ועם הדרכים בהן ניתן לתקשר עבורו מסרים של רפואה מובילה".

שירותי בריאות כללית קופת חולים כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד