כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ברוכים הבאים לשתי המדינות

קבלת פנים: דגל פלסטין נתלה בתל אביב לכבוד ביידן

תנועת השמאל 'שלום עכשיו', בניסיון להעיב על ביקור הנשיא האמריקני וליצור פרובוקציה כשהיא עורכת לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הצפוי להגיע בעוד יומיים לביקור בישראל ובמזרח התיכון קבלת פנים עם דגל פלסטין (אש"ף) ענק לצד דגל ישראל 

קבלת פנים: דגל פלסטין נתלה בתל אביב לכבוד ביידן
דגל אש"ף שנתלה הבוקר בת"א צילום: שלום עכשיו

שוב ניסיון לייצר פרובוקציה זולה באמצעות תליית דגל אש"ף בלב תל אביב. תנועת "שלום עכשיו" תלתה הבוקר (שני) שלט מרכזי ברחוב המסגר בתל אביב ובו דגלי ישראל ופלסטין (אש"ף), כמסר לקראת ביקורו בישראל השבוע של הנשיא האמריקאי, ג'ו ביידן. על רקע הדגלים מופיע הכיתוב 'הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים'.

תנועת 'שלום עכשיו' הפיצה הודעה לאחר הסערה שנוצרה סביב תלייתו: "אנו מקבלים בברכה את הנשיא ביידן, ידיד אמת של ישראל, ומודים לו על מאמציו לקידום האינטרסים ולחיזוק עוצמתה של ישראל. השלט שתלינו הוא תזכורת לנשיא, תומך נלהב של שתי המדינות, כי מדינה פלסטינית היא אינטרס בראש ובראשונה שלנו, הישראלים, וכי אין ולא יהיה עתיד טוב לאיזור בלי שלום עם שכנינו הפלסטינים.

"כל זמן הוא זמן טוב לעשות את הדבר הנכון למדינת ישראל, ולאחר שלפיד שוחח עם אבו מאזן, ועם מנהיגי האיזור, הצעד המתבקש הבא הוא פתיחת משא ומתן. אדוני הנשיא, ברוך הבא לשתי המדינות האהובות עלינו, זה הזמן שלך לפעול יחד עם שני המנהיגים כדי להפוך את החזון למציאות".

בתחילת החודש שעבר פרצה סערה בעקבות שלט ענק שנתלה מטעם תנועת "מחזקים" במתחם מגדלי הבורסה ברמת גן, עליו הוצבו דגל ישראל ודגל פלסטין, תחת הכיתוב "נועדנו לחיות יחד", בעברית ובערבית, במחאה נגד חוק הדגל. באופוזיציה מיהרו לתקוף את הממשלה ועיריית רמת גן הסירה את השלט.

השלט שנתלה הבוקר לקראת ביקור ביידן // צילום: שלום עכשיו

דגל אשף דגל פלסטין ביקור מדיני ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד