ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024

הקראוסון עליכם אופנה צרפתית עלינו

תורים בשדה התעופה, חולמים על צרפת? אז את הקראוסון והקפה תקנו בדרך למשביר, ובמשביר חגיגה צרפתית מחכה לכם

הקראוסון עליכם אופנה צרפתית עלינו
חגיגה צרפתית במשביר צילום: יח"צ

פאריז מסמלת בעיני רבים את בירת האופנה והשיק העולמי, ומי שחושב שהאופנה הצרפתית נולדה עם השמלה השחורה בסטודיו של מעצבת אופנה פריזאית, טועה. אופנת הנשים הצרפתית החלה כבר בזמן של לואי ה14 בתקופה שלו, השמלות כיכבו, נשות החצר נהנו משמלות אופנתיות במיוחד, כשאורך השובל של השמלה התארך ככל שדרגת האישה בחצר המלך עלתה. אופנת הנשים הצרפתית כבשה את רחבי אירופה מהמאה ה 17 ואחראית לתעשיית אופנת העילית הצרפתית.

עם השנים התפתחה אופנת הנשים והגברים בצרפת, במשך השנים החייטים הצרפתים נחשבו לאומנים מובילים בתחום שעם הזמן הפכו למעצבי אופנה.

הספרות העולמית שאבה במשך עשורים את תיאורי האופנה ברחבי פריז ששטפו את הדמיון ומאז סטייליסטיות ונשות אופנה משתדלות שלא לפספס את האופנה הפריזאית.

חלק מהקסם של האופנה הפריזאית  טמון ביכולת הטבעית שלהן להפוך אופנת רחוב קלאסית בצורה שיקית ביותר, ולכן צרפת היא מקום הולדתו של הקז'ואל שיק.

אחרי שטעמנו קצת מההיסטוריה על האופנה הצרפתית, דאגנו גם לסיבה שתגרום לכם לדלג על עמדות הצ'ק אין, בין אריזת מזוודות, לצ'ק אאוט. בון וואייג'.

לכבוד יום העצמאות הצרפתי ריכזנו לכם את מותגים צרפתיים אופנתיים במיוחד, אותם אפשר למצוא רק בסניפי המשביר, כגון: מורגן, אוקיידי, לגיול, פיירקס, דלסי, איתם.

צרפת לא מסתפקת באופנה ומובילה גם בתחום האיפור והטיפוח עם המותג הצרפתי לנקום לכבוד חגיגות יום הבסטיליה מבצע לחברות מועדון במסגרתו מתנה בכל קניה של מוצרי לנקום בסכום של 450 ₪ מתנות לדוגמה לבחירה: תיק עם מוצרים בגודל מיוחד, בוקז דאורדוראנט, מסקרה היפנוז דרמה / מייסי ביג, הידרזן קרם 30 מ"ל  או ממבחר שפתונים המבצע כולל כפל.

כולנו מכירים את מחלקת הילדים השווה במיוחד של המשביר וכן, גם שם המותגים הצרפתיים מככבים, אופנה ואיכות, גם הם מצטרפים לחגיגת העצמאות ואתם נהנים.

במותגי אוקיידי ואובייבי הצרפתיים מבצע 50 אחוז הנחה לחברי המועדון בין התאריכים 13-18.7 ובנוסף חולצות אובייבי ב29.9 ₪ ומגוון חולצות אוקיידי ב39.9 ₪ לחברי מועדון.

חברת מועדון? קנית ממותגי אוקיידי ואובייבי ב-149.90 ₪ ומעלה בין התאריכים 14-17.07? קבלי מתנה תיק מתקפל/ תיק לבגד ים/ מארז עפרונות צבעוניים.

המבצעים בתוקף בכל סניפי רשת המשביר ברחבי הארץ.

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד