כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

במהלך נסיעתו המדינית, השר הניח תפילין

שר התיירות, יואל רזבוזוב המשמש גם כיו"ר הוועדה הכלכלית הבין-ממשלתית עם קזחסטן, יצא היום בראשות משלחת ממשלתית ישראלית לביקור מדיני חשוב בקזחסטן. השר פועל להגיע להסכם יבוא חיטה וקמח מקזחסטן לישראל דבר שיוריד את המחירים, ויחזק את הביטחון התזונתי עבור אזרחי ישראל  

במהלך נסיעתו המדינית, השר הניח תפילין
השר רזבוזוב בהנחת תפילין צילום: באדיבות המצלם

במהלך נסיעתו המדינית של שר התיירות יואל רזבוזוב לקזחסטן, ביקר השר בבית חב"ד בנור-סולטן והניח תפילין עם שליח חב"ד בעיר, הרב שמואל קרנאוח. שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד), המשמש גם כיו"ר הוועדה הכלכלית הבין-ממשלתית עם קזחסטן, יצא היום בראשות משלחת ממשלתית ישראלית לביקור מדיני חשוב בקזחסטן.


השר רזבוזוב בהנחת תפילין

חשיבות הנסיעה נובעת מהמחסור העולמי בחיטה נוכח העימות בין רוסיה ואוקראינה, ובמהלכה ידון השר רזבוזוב עם אנשי הממשל הקזחי בנוגע לאפשרות להגיע להסכם יבוא חיטה וקמח מקזחסטן לישראל - דבר שיוריד את המחירים, ויחזק את הביטחון התזונתי עבור אזרחי ישראל.


השר רזבוזוב עם שליח חב"ד הרב שמואל קרנאוח

כידוע, קזחסטן, מדינה בת 19 מליון אזרחים, היא יצואנית חיטה מהמובילות בעולם, כך שאחת ממטרות הנסיעה היא להביא להסכם ייצוא חיטה לישראל.

במהלך הביקור המדיני, ייפגש השר רזבוזוב עם ראש ממשלת קזחסטן אליחאן סמאילוב, עם יו"ר הסנאט, עם סגן ראש הממשלה באחיט סולטנוב, וכן עם 4 שרים בכירים בממשלה: שר התיירות, שר החקלאות, שר התרבות והספורט, והשר להגנת הסביבה. השר יעביר ליו"ר הסנאט הקזחי הזמנה רשמית מטעם יו"ר הכנסת מיקי לוי לבקר בישראל.

בין פגישותיו המדיניות של השר רזבוזוב, עצר השר בבית חב"ד בנור-סולטן בו הניח תפילין עם שליח חב"ד, הרב שמואל קרנאוח – ידיד קרוב של ישראל, אשר בירך את השר רזבוזוב בהמשך דרכו.

יואל רזבוזוב קזחסטן חיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד