ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חיסל את המתנקש

בכיר באופוזיציה נורה למוות בחגיגת יום הולדת

פקיד ברזילאי ממפלגת האופוזיציה במדינה, נרצח כשנכנס לחגיגת יום ההולדת שלו ביום שבת האחרון. היורה צעק תוך כדי הירי קריאות תמיכה בנשיא המכהן ז'איר בולסונארו. שני הגברים הרגו אחד השני מאחר שהפוליטיקאי גם החזיק בנשק

בכיר באופוזיציה נורה למוות בחגיגת יום הולדת
רגעים לפני הירי צילום: צילום מסך

פקיד ברזילאי ממפלגת האופוזיציה במדינה נרצח על ידי סוהר פדרלי שנכנס לחגיגת יום ההולדת של הפקיד בשבת האחרונה, וירה בו תוך כדי צעקות תמיכה בנשיא ז'איר בולסונארו.

מרסלו ארודה, פקיד מפלגת הפועלים (PT) והשומר העירוני, חגג את יום הולדתו בעיר הדרומית פוז דה איגואסו, פאראנה, כאשר היורה חורחה חוזה דה רוצ'ה גוארניו נכנס לאירוע הפרטי וירה בו למוות.


רגעים לפני הירי הפוליטיקאי חוגג יום הולדת

הפוליטיקאי, שגם הוא היה חמוש, הספיק לפתוח באש לעבר היורה והרג אותו. כך מסרה מפלגת הפועלים בהצהרה. "חבר יקר נוסף נהרג, קורבן של חוסר סובלנות, שנאה ואלימות פוליטית", אמר נשיא המפלגה גליסי הופמן, בהצהרה.

היורה גוארניו נכנס למסיבה מנופף באקדח כשהוא צועק על האורחים ושר שבחים על הנשיא בולסונארו. לאחר מכן הוא עזב, אך חזר כ-15 עד 20 דקות לאחר מכן וכיוון אקדח ישירות לעבר ארודה, ארודה הזדהה כחבר בכוחות הביטחון והורה לגוארניו להתפטר. שני הגברים פתחו באש ופגעו והרגו זה את זה, כך לפי הודעת המשטרה.

הירי הכפול מגיע חודשים לפני הבחירות לנשיאות ברזיל באוקטובר. האלימות היא סימן לקיטוב הפוליטי הגובר בין שתי המפלגות המרכזיות במדינה. בעקבות הירי בשבת, בולסונארו גינה את באלימות על ידי "מי שנוהג באלימות נגד יריבים".

ברזיל ז'איר בולסונרו בחירות רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד