כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בהלה בנחיתה

נוסעים ישבו במטוס בזמן שצמיגיו עלו באש

לנוסעי חברת ספיריט איירליינס נאמר להישאר במקום כשהמטוס עלה באש לאחר שבלמי המטוס התחממו יתר על המידה. לוחמי האש הצליחו לכבות את הלהבות, והמטוס נגרר לשער. תיעוד ברשתות החברתיות הראה את המטוס נוחת כשעשן מיתמר מקצהו האחורי

נוסעים ישבו במטוס בזמן שצמיגיו עלו באש
המטוס לאחר הנחיתה צילום: צילום מסך

נוסעים על סיפון טיסת חברת 'ספיריט איירליינס' זכו למראה מטריד של עשן שהגיע מתחתית מטוסם לאחר שנחת באטלנטה אמש (ראשון). כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. עם הגעתו מטמפה, בלמי המטוס התחממו יתר על המידה וגרמו לשריפה. תיעוד ברשתות החברתיות הראה את המטוס נוחת כשעשן מיתמר מקצהו האחורי.

"אף אחד לא ידע מה זה עד שעצרנו לגמרי באמצע רצועת הנחיתה", סיפר הנוסע סקוטי נלמס ל-FOX 5. "ראינו להבה יוצאת מהמנוע ואנשים ואני התחלנו להתחרפן". לנוסעים שקמו ממושביהם כדי לצאת מהמטוס נאמר להישאר לשבת על ידי הדיילים, שהצליחו למנוע מהבהלה להתפרץ. לוחמי האש הצליחו לכבות את הלהבות, והמטוס נגרר לשער, לא דווח על נפגעים.

מחברת התעופה נמסר כי "הבלמים התחממו יתר על המידה עם הנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון בסביבות השעה 9:25 בבוקר ביום ראשון, וגרמו לשריפה קטנה".

עוד נמסר מחברת התעופה: "המטוס נגרר לשער, שם ירדו הנוסעים בבטחה ללא פציעות, תודה למגיבים הראשונים של כוחות הכיבוי של אטלנטה על שהגיעו מיד אל המטוס".

מטוס עשן חברת תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד