כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חסדי שמים

רגע לפני הפיצוץ: הטייס החרדי נמלט מהמטוס הבוער

תושב בורו פארק סובל מכוויות לאחר שמטוסו עלה באש בנמל התעופה של ניו ג'רזי. כוחות חירום ראשונים הגיעו למקום במהירות ואיתרו מטוס חד-מנועי משנת 2003 שעולה בלהבות בנתיב ההמראה. השריפה כובתה במהירות על ידי אנשי מכבי האש של תחנת לינדן. הטייס החרדי ניצל בנס

רגע לפני הפיצוץ: הטייס החרדי נמלט מהמטוס הבוער
כוחות הכיבוי מכבים את האש צילום: צילום מסך

חרדי ניצל בנס ויצא בחיים לאחר שמטוסו עלה באש בעת שנסע על המסלול בנמל התעופה בניו ג'רזי בדרכו להמראה. גורמי חירום דיווחו כי בשעה 15:25 לערך התקבלה אתמול (ראשון) הודעה בתדר החירום של כוחות הכיבוי של לינדן על מטוס שעלה באש בנמל התעופה העירוני לינדן.

כוחות חירום ראשונים הגיעו למקום במהירות ואיתרו מטוס חד-מנועי משנת 2003 שעולה בלהבות בנתיב ההמראה, השריפה כובתה במהירות על ידי אנשי מכבי האש של לינדן. הנוסע היחיד במטוס, חרדי תושב בורו פארק בן 40, יצא מהמטוס לפני שהגיעו צוותי החירום. הוא הועבר למרכז כוויות סנט ברנבאס עם כוויות בזרועותיו ובגפיים התחתונות.


כוחות הכיבוי מכבים את האש

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news הטייס ניצל רגע לפני שהמטוס עלה באש, התקרית נחקרת תחת חקירה של מינהל התעופה הפדרלי, המועצה הלאומית לבטיחות תחבורה, משרד הכבאות של מדינת ניו ג'רזי, צוות החקירה של מחוז הצתות של מחוז יוניון ומכבי האש של לינדן.

מטוס פגיעת כוויות ניו גרז'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד