כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השליחים נדהמו

ר' בנימין פינקל בצעד יוצא דופן עבור מעוכבי השידוך

ממתינים לבשורות טובות? גדולי הרבנים בצעד יוצא דופן חותמים על השטר שלכם לזיווג הגון ולישועה

ר' בנימין פינקל בצעד יוצא דופן עבור מעוכבי השידוך
הגר"ב פינקל צילום: מתוך אתר העמותה

צעד נדיר ויוצא דופן נרשם בשבוע שעבר כאשר הרבנים הגאונים ביניהם מרן הגאון הגדול רבי מרדכי גרוס שליט"א, מרן הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א ומרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א ונתנו תקווה לעשרות מעוכבי שידוך שעדיין ממתינים למצוא את זיווגם.

זוגות רבים יודעים לספר כי הצעות שידוכים רבות שהסתמנו בכיוון חיובי נפלו אחרי פגישות הסתיימו במבוי סתום, ללא שאחד מהצדדים יבין את הרקע לסירוב.

לפעמים מדובר בקפידה ישנה, פליטת פה או בעיה כלכלית שסוגרת את הדלת ולפעמים מדובר בסיבה אחרת, בלתי מוסברת.

כך או כך, בימים אלו חלה תפנית מיוחדת עבור רווקים ורווקות כאשר שלושה תלמידי חכמים, גאוני עולם התקבצו יחד וחתמו בכוח בית דין כי מי שיתרום לחתונות היתומים יזכה מידה כנגד מידה להתארס ברווח בקרוב ובנקל.

בכדי להעניק תוקף לברכה בבחינת צדיק גוזר והקב"ה מקיים היא נכתבה על שטר החתום בכוח בית דין. השטר כולל בתוכו את כל מה שתרצו לבקש.

חתנים וכלות יתומים שחוו ילדות קשה ומצולקת זועקים לעזרה! הסיפורים הטראגיים שהובאו בפני גדולי הרבנים הביאו אותם להתכנס יחד להתייעצות דחופה.

חתנים וכלות שבימים הקרובים נישאים, מגיל צעיר הם גידלו את עצמם במקרה הטוב ולפעמים גם היו צריכים לדאוג לאמא או אבא חולים ואחים קטנים. הם עמדו לבד מול אתגרים שקשה לנו לדמיין ונאבקו בציפורניים כדי להמשיך ולשרוד... והיום, הם הולכים לחופה בידיים ריקות והלב שלהם מלא תקווה.

להזמנת השטר הקליקו>>>

שליחי ועד הרבנים שנדהמו מהברכה המפתיעה בקשו לוודא כי הבינו נכון את משמעות הדברים ותיעדו את החתימה בנוכחות הרבנים. בשיחה שנערכה עמם לאחר מכן נמקו את הצעד המיוחד: 

החודש הזה התקשרו למוקד הצדקה עשרות משפחות שחוו אסונות קשים. באחד המכתבים ספרה נערה יתומה כי אמה נפטרה מסרטן והיא ואחיה הקטנים נותרו לבד עם אב עיוור. הרבנים בקשו לוודא את כל הפרטים ואז התבררה תמונת מצב קשה:

המשפחה שמתגוררת בירושלים אבדה את האם לפני מספר שנים לאחר מאבק קצר וקשה בסרטן. האב, אדם חולה סוכרת ששמר על איזון בסיוע הצמוד של אשתו איבד את מאור עיניו ומצבו הבריאותי הלך והידרדר עם פטירתה.

בנוסף למצבו הפיזי הוא מתמודד עם רגשות אשמה קשים כיוון שלדבריו לא הצליח לקיים את צוואתה של אשתו לשמור על הילדים. בתו הכלה עתידה להתחתן החודש ואין לה עדיין נדוניה בסיסית ביותר לחתונה.

בעקבות מקרה זה ודומיו פסקו הרבנים את הדין המיוחד על כל מי שיתרום למען 63 החתונות וחתמו עליו בנוכחות נציגי ועד הרבנים.

מעוכבי שידוך רבים רואים את האור בקצה המנהרה ותולים תקווה בהזדמנות המיוחדת שנקראה לפתחם.

בתרומה של 630 ₪ ( 10 ₪ לכל יתום) שתועבר לחתנים וכלות נזקקים תוכלו להצטרף לסגולה האדירה ולזכות בשטר בית דין חתום שיחיש לכם את שטר התנאים במהרה.

להצטרפות הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים רבי בנימין פינקל מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד