י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
למרות הלו"ז הצפוף

נפתלי בנט ינאם בעת ביקור ביידן? מי דרש?

לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית, מתנהלים מגעים להכנסת נאום של ראש הממשלה החליפי בנט במהלך הביקור, על אף הלו"ז הצפוף. בלשכת לפיד הבהירו כי לא בנט הוא זה שביקש לנאום: "כל הדיונים מתנהלים דרך הצוות המקצועי שמארגן את הביקור"

נפתלי בנט ינאם בעת ביקור ביידן? מי דרש?
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מגעים מתנהלים בין לשכות ראשי הממשלה, לשם הכללת נאום של נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר וכעת החליפי, במהלך ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, למרות הלו"ז הגדוש בתכניות.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', לאחרונה ישנו ניסיון להוסיף ללו"ז נאום של בנט במהלך טקס קבלת הפנים לביידן בנמל התעופה בן גוריון, שצפוי להיות ביום רביעי, בעוד פחות מיומיים.

הסיכויים שבנט ינאם בזמן הנחיתה לא גבוהים כיוון שיש פרוטוקול קשיח, כשהסיכויים הגבוהים שהוא ינאם בתצוגת התכלית ביום חמישי.

הבקשה, על פי הדיווח, הגיעה מצד לשכת ראש הממשלה הנוכחי ולא מלשכתו של בנט. גם בלשכתו של לפיד טוענים, ופרסמו הודעת תגובה שמבהירה זאת.

"ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט לא ביקש לנאום בטקס קבלת הפנים, וכל הדיונים מתנהלים דרך הצוות המקצועי שמארגן את הביקור", כך נמסר. אולי זו מחווה שלפיד מנסה להעניק לבנט על כך שלבסוף לא זכה לארח את ביידן כראש ממשלת ישראל.

נפתלי בנט ג'ו ביידן יאיר לפיד נאום ביקור ביידן בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד