כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יותר חם מהגיהנום"

ההמראה התעכבה והנוסעים שהו במטוס הלוהט במשך 90 דקות

נוסעים שטסו מצרפת ללונדון המתינו במטוס בוער מחום במשך 90 דקות ללא מיזוג אוויר, שני נוסעים לא חשו בטוב ונלקחו מהמטוס לטיפול רפואי, "הנוסעים בכו והיו על סף התעלפות", סיפר נוסע. לבסוף הטיסה המריאה לאחר עיכוב ארוך

ההמראה התעכבה והנוסעים שהו במטוס הלוהט במשך 90 דקות
מטוס בריטיש איירווייס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נוסעים נותרו בדמעות לאחר שנלכדו על מטוס בוער מחום בעיר ניס בצרפת במשך 90 דקות, הטייס נאלץ לתת להם לחזור לשרוול כדי להתקרר כשחלקם לא חשו בטוב.

טיסת בריטיש איירווייס מניס להית'רו בלונדון הייתה אמורה לצאת הערב בשעה 19:35, שעון מקומי, אך הנוסעים העייפים נותרו בהמתנה של שעה וחצי במטוס החם ללא מיזוג אוויר.

"זה מביש. חם יותר מהגיהנום במטוס הזה. בריטיש איירווייס הורגת אותנו לאט לאט", אמר נוסע כועס אחד ל'דיילי מייל'. "נוסעים בכו והיו על סף עילפון, זה באמת מגעיל שאין להם מיזוג אוויר, בריטיש איירווייז היא ממש בדיחה" התלוננו הנוסעים.

שני נוסעים אף חשו שלא בטוב כתוצאה מכך והוצאו מהמטוס, כאשר צוות הדיילים והטייס התנצלו בפני הנוסעים על המצב. "הם חילקו מים ואמרו לכולם לצאת להתאוורר", הוסיף הנוסע.

הנוסעים חיכו במנהרה כדי לשמוע מה קורה עם ההמראה שהשתבשה, המטוס החמיץ את משבצת זמן ההמראה שלו בגלל שהיה עיכוב כללי, "ישנן הגבלות כבדות של רשות שדות התעופה בצרפת, מה שעיכב אותם לקבל משבצת חדשה", אמר דובר בריטיש איירווייס.

לאחר הנחיתה, הנוסע סיפר ל'דיילי מייל' ששלושה נוסעים נוספים הלכו לקדמת המטוס כדי לספר לצוות הדיילים שהם מרגישים שהם הולכים להתעלף, הם הוסיפו שהנוסעים קיבלו חבילת פריכיות אורז בזמן הטיסה מצרפת לאנגליה.

בריטיש איירווייס צרפת בריטניה הית'רו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד