כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שבר שתיקה

ג'ונסון נאם לראשונה מאז הודעת ההתפטרות הדרמטית שלו

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שהתפטר בשבוע שעבר, ביקר במכון מחקר בלונדון, ונאם לראשונה מאז הודעת ההתפטרות הדרמטית שלו. הוא התעקש שהוא לא יתמוך באף אחד מהמתמודדים לתפקיד כדי "למנוע נזק". הוא אמר "לא הייתי רוצה לפגוע בסיכויים של אף אחד על ידי התמיכה שלי"

ג'ונסון נאם לראשונה מאז הודעת ההתפטרות הדרמטית שלו
בוריס ג'ונסון צילום: ממשלת בריטניה

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שהתפטר בימים האחרונים, שבר שתיקה לאחר התפטרותו, והודה שהוא לא יתמוך באף מתמודד על הנהגת המפלגה כי זה 'עלול לפגוע בהם'. בנאום אתמול בפעם הראשונה מאז שהתפטר באופן דרמטי ביום חמישי האחרון, אמר ראש הממשלה בנאום במכון פרנסיס קריק למדע ומחקר בלונדון, ג'ונסון התעקש שלמי שייכנס לתפקיד ראש הממשלה תהיה "אג'נדה נהדרת" להמשיך.

אבל הוא הבהיר שהוא מתכוון להישאר מחוץ למאבק ההולך וגובר לרשת אותו, ג'ונסון אמר: "אני לא רוצה לומר יותר על כל זה, התחרות בעיצומה וזה קרה, ואתם יודעים, לא הייתי רוצה לפגוע בסיכויים של אף אחד על ידי מתן תמיכתי".

"אני רק צריך להמשיך, ובימים או בשבועות האחרונים לתפקיד, תפקידו החוקתי של ראש הממשלה במצב הזה הוא למלא את המנדט, להמשיך ולמלא את המנדט, וזה מה שאני עושה, אני חושב שהסיבה שאנחנו כאן היום היא בגלל מדע, טכנולוגיה, הגאונות הטבעית שלנו בתחום הזה היא אחד מהדברים הרבים, שיובילו אותנו קדימה ויוודאו שהעתיד שלנו יהיה מאוד מזהיר".

ג'ונסון אמר: "אני יודע שמה שלא יקרה ומי שישתלט על התפקיד, יהיה לו אג'נדה נהדרת וגדולה שיש להמשיך אותה, אנחנו משקיעים כמה השקעות די פנטסטיות, לא רק במדע אלא בתשתיות, במיומנויות ובטכנולוגיה. אני חושב שהם הולכים לאפשר לנו השמרנים להמשיך בתוכנית שלנו לעלות רמה ולספק הכל עבור כל האנשים במדינה הזו".

בריטניה בחירות בבריטניה בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד