כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נפתחה החקירה הנגדית

חדד לקליין: "לך ולמשטרה אינטרס משותף"

עו"ד עמית חדד, סנגורו של נתניהו החל הבוקר בחקירתה הנגדית של העוזרת האישית של מילצ'ן, הדס קליין כשהוא מנסה לערר את  אמינות עדותה כשהוא טוען "האמת שונה לגמרי ממה שהצגת בחקירה הראשית"

חדד לקליין: "לך ולמשטרה אינטרס משותף"
נתניהו ועמית חדד בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שלושה ימים בהם נחקרה בידי התביעה, הבוקר (שלישי) נפתחה חקירתה הנגדית של העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, בבית המשפט המחוזי בירושלים ע"י עו"ד עמית חדד המייצג את רה"מ לשעבר בנימין נתניהו.

בפתח החקירה, פנה חדד לקליין באומרו: "אנחנו נצא למסע ארוך. אציג לך ראיות חפציות - לא השערות ולא סברות, ונחשוף יחד את האמת שהיא שונה בתכלית ממה מהצגת בבית המשפט. יש כאן דברים שהם פשוט לא אמת - זה שטר שאני מבטיח שאפרע". חדד שאל את קליין האם היא עדיין מחזיקה בדעה שכל מה שאמרה הוא אמת, והיא השיבה בחיוב.

התובע במשפט, עו"ד אלון גילדין, טען כי עו"ד בעז בן צור, ייצג בחקירתו את מילצ'ן וקליין, ומבקש שהשאלות שיישאלו לא יהיו כחלק מחיסיון עורך דין-לקוח. בתגובה שואל אותו סנגורו של נתניהו, עו"ד חדד: "יש חשש כזה? זו דרמה מזויפת כאן באולם".

קליין העידה כי החוקרים איפשרו לה לבצע בעצמה חיפוש בטלפון שלה לפי מילות מפתח שהוגדרו מראש. חדד השיב כי האירוע לא קיים בכלל בחומרי החקירה, וטען "שהדס קליין משקרת - או שמשטרת ישראל הסתירה את האירוע בכוונת מכוון".

כשנשאלה מדוע הגיעה לחקירה בלי טלפון נייד, השיבה קליין: "אין לי מה להסתיר. בעז בן צור אמר לי לא להיכנס לחקירה עם טלפון". כזכור, בן צור היה סנגורה של קליין ומילצ'ן בעת החקירה, ועזב בהמשך לייצג את נתניהו בתיק 4000. חדד השיב בתגובה לדברים: "לא מכיר מישהו שהגיע לחקירה בלי נייד אלא אם יש לו מה להסתיר".

חברות או צביעות?

לדברי חדד, שררה חברות עמוקה בין מילצ'ן ופאקר לבין בני הזוג נתניהו, ובין קליין לבין שרה נתניהו. בהקשר לכך, אמרה קליין: "חברות? אני לא מסכימה". לאחר מכן, סיפרה קליין כי שרה נתניהו ביקשה ממנה לחתום על תצהיר חברות. "סירבתי. אמרתי לה 'איך אני יכולה לחתום לך על דבר כזה? ישר יגידו הדס עובדת אצל ארנון'", אמרה קליין. היא הוסיפה כי שרה נתניהו ניסתה לשכנע אותה, ואמרה שהיא עוברת ימים כי נוני מוזס, מממן את מני נפתלי.

חדד שב וטען כי קליין הציגה מיצג לפיה בין קליין לבין שרה נתניהו שררה חברות עמוקה. "לא הצגתי שום מצגים. זו העבודה שלי. אני עובדת, אני נחמדה, אני מארחת, אין שום בעיה", אמרה קליין. "אתה מכיר את המושג צביעות? זה חלק מהיחסים. שרה באה, מתארחת, ארנון שמח שבאים. חלק מהפעמים העבודה שלי היא להיות צבועה. להיות נעימה ונחמדה אבל לא שיקרתי. למה שאשקר?", היא הוסיפה.

חדד: ניפחת את המתנות, סכומים אחרים ממה שאמרת בחקירה

חדד הטיח בקליין, ואמר: "ניתנו מתנות מפעם לפעם ממילצ'ן לנתניהו ומפעם לפעם גם לשרה נתניהו אבל כל מה שסיפרת שקרי, ההיקפים שונים בתכלית". בתגובה, אמרה קליין כי היא עומדת מאחורי דבריה. חדד המשיך וטען כי המתנות ניתנו רק בכמה מועדים בכל שנה, וקליין השיבה כי הדברים אינם נכונים. "הראיות יוכיחו שלשלוח סיגרים לראש הממשלה לשעבר אירעו אולי פעם או פעמיים בשנה, בדרך כלל ביום הולדת או באירוע אחר". קללין השיבה: "לא".

"הראיות יוכיחו שהיקף המתנות היה קטן בהרבה ממה שהצגת. למשל פעמים רבות היה מדובר בשלושה בקבוקי שמפניה ולא שניים-שלושה ארגזים כמו שאמרת", אמר חדד. "זו טענה שהמצאת לכבוד בית המשפט ולא נאמרה בחקירות שלך במשטרה. גם הגרסה שלך שתמיד מדובר היה במינימום שתי קופסאות סיגרים היא גרסה שלא נאמרה בחקירות", הוסיף.

קליין אומרת שבחקירתה במשטרה ביקשו ממנה לתכלל את כמות המשקאות שהובאו לבני הזוג נתניהו. "אמרתי ש-75% מהם היו לשרה". חדד השיב: "זה לא מה שאמרת". קליין אמרה בתגובה: "לא חישבתי מראש כמה בקבוקים שרה שתתה. התייעצתי עם עורך הדין שלי ואחר כך אמרתי שזה מפריע לי, לא רציתי לגרום עוול לאיש. אולי אמרתי יותר מדי ולכן אולי הורדתי כמויות. לא ישבתי ועשיתי רשימות עבור הפרקליטות והמשטרה על מה יאשימו את הגברת נתניהו".

חדד פנה לקליין: "היו ראיות שיכלו להוכיח פיקטיביות של הסיפור שסיפרת על הכמויות, הושמדו או לא נאספו במכוון. את יודעת על זה משהו? אני אומר לך את זה". קליין, שנראתה מתוחה, השיבה שלא השמידה ראיות. הוא החל להרים את קולו, ושאל אותה: "העובדה היא שהבאת דוח שמדבר על כמויות וסכומים נמוכים ב-200 אלף שקל, וזה לא נתפס על ידי המשטרה. זה חמור. יש דוח בזמן אמת על סכומים נמוכים שלא שוטר הכין אותו". בתגובה אמרה קליין: "אני מרגישה שאתה מרים את הקול, אני רק עדה, לא נאשמת".

חדד: היה לך ולמשטרה אינטרס משותף

עו"ד חדד פנה לקליין: "היה לך אינטרס משותף להשחיר את דמותם של בני הזוג נתניהו עם המשטרה, לנפח את סכום המתנות. הכול יתגלה". השופט משה בר-עם הגיב לדבריו: "זה סוג של נאום פתיחה?". קליין השיבה: "נו באמת". חדד הציג לה צו חיפוש בביתה מ-2016, שכלל הסכמה לתפוס חומר מחשב וטלפונים. "מעולם לא חיפשו בבית שלך?". קליין השיבה שמעולם לא חיפשו או לקחו משהו מכוח הצו.

"באחת החקירות התקשרו אליי וביקשו להגיע עם הטלפון שלי למשרדי להב 433 כי רצו מילות חיפוש מסוימות", סיפרה קליין. "דיברתי עם עו"ד בן צור והוא אמר לי 'תתקשרי לחוקרים ותאמרי להם שאת בסה"כ עדה שאם הם רוצים את תחפשי להם לפי מילות חיפוש'. התקשרתי לחוקר בשם דני יופה והוא בדק והסכים". לדבריה, החוקר חיפש, אך לא מצא הודעות מסוג זה. "עדכנתי את בן צור ובזה נגמרה הסאגה הזאת", אמרה. חדד התייחס לדברים, ואמר: "או שאת משקרת במצח נחושה או שלכל האירוע הזה אין זכר בתיק החקירה, והוסתר בזדון על ידי משטרת ישראל. אבקש מבית המשפט לתת הנחיה לאתר את הדבר הזה". קליין השיבה: "אני לא משקרת".

משפטו של בנימין נתניהו תיק 1000 הדס קליין עו"ד עמית חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד