ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עשרות חדרי ילדים איכותיים הותקנו ע"י "זה לזה" למשפחות הארגון

בשבועות האחרונים הותקנו ע"י "זה לזה" עשרות חדרי ילדים איכותיים ומפוארים לחדרי ילדים יתומים • הילדים והאימהות הודו לארגון "זה לזה" על היוזמה המבורכת ועל הדאגה גם לפרטים הקטנים בכל ימות השנה

עשרות חדרי ילדים איכותיים הותקנו  ע"י "זה לזה" למשפחות הארגון
חלוקת שולחנות למשפחות צילום: זה לזה

יוזמה מבורכת של ארגון זה לזה, הבית של היתומים והאלמנות, הפועל בכל ימות השנה לרווחתם של היתומים והאלמנות בשורה של פרויקטים ופעילויות.

בשבועות האחרונים הותקנו ע"י "זה לזה" עשרות חדרי ילדים, שולחנות כתיבה איכותיים ומפוארים לחדרי ילדים, למשפחות יתומים ואלמנות ברחבי הארץ.

הילדים והאימהות הודו לארגון "זה לזה" על האבזור החיוני והמושלם ועל עצם המחשבה על צורכי הילדים היתומים בדאגה לכל פרט בכל ימות השנה, בנוסף לאינספור פעילויות ומענה רגשי ונפשי בכל מועדי השנה עבור היתומים והאלמנות.

'לראשונה מאז פטירת אימי הזמנתי הביתה חברות, לא היה לאן להכניס אותן.. היום הם נכנסו לחדר מושקע ובדיוק כל מה שאנחנו זקוקים בחדר' שיתפה ל. במכתב מרגש

אבזור וריהוט החדרים היא חלק מהתמיכה העוטפת של ארגון 'זה לזה' לאורך כל ימות השנה בדאגה לכל צרכי האלמנות, היתומים והיתומות.

בנוסף, ממשיכים בארגון זה לזה בהרחבת מערך הסדנאות במגוון נושאים, המיועד לנשים המתמודדות עם גידול הילדים כאימהות ליתומים המתמודדים בעצמם עם שבר בגיל כה צעיר.

מזה לזה נמסר כי לאור הנתונים הכואבים ומספרם הגדול של גיבורות הרוח, אלמנות צעירות המתמודדות בגבורה עם חיים שלאחר אובדן, ולנוכח הביקוש הגדול להרחיב את מערך הסדנאות המקצועיות ומרחב הפעילות הפרטנית, הוחלט ע"י ראשי ארגון "זה לזה" על הרחבה משמעותית של מערך התמיכה למשפחות

מערך הליווי נועד להעניק מרחב אמיתי של אתנחתא, יחד עם עוצמה והעצמה אישית חשובה ומשמעותית הכוללת קניית 'כלי מעשה' והעמקת יכולות, כצמיחה ועוצמה דווקא מתוך השבר, לפסגות חדשות. מאות משתתפות העידו על תרומתן הכבירה לחיזוק ולהעצמה, לקניית כלים ולביצור התא המשפחתי כולו בכוחות מחודשים של תקווה ואמונה.

ארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג, אם האלמנות והיתומים, זוכה לפעול למען האלמנות והיתומים בישראל, וזכה להתעטר בכתר הנהגתם הברורה של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל, ולהבדלחט"א מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א המובילים את הארגון כאשר יישא האומן את היונק.

בין הפעילויות המפיחות רוח חיים באלמנות והיתומים: קבוצות תמיכה, קורסים, סדנאות, טיולים מאורגנים לאלמנות ונופשים על מנת לנסוך בהם כוחות מחודשים, קעמפים ומחנות למאות יתומים ויתומות בכל קיץ , בר מצווות ליתומים, מערכת חונכים ארצית ע"י אברכים מומחים שמלווים את היתומים בתחום הלימודי ובפן הרגשי, המערכת מנוהלת על ידי צוות חינוכי מקצועי, ועוד.

במשך השנים תמך וסייע הארגון ביותר מ-6000 אלמנות ו-11 אלף יתומים אשר זוכים לסיוע, ייעוץ, אוזן קשבת ותמיכה לאלפי המשפחות

 

זה לזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד