י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחרים ונעדר

מתיחות שוררת בין בנט ללפיד וזו הסיבה

לפני שבועיים עמד נפתלי בנט במסיבת עיתונאים לצד יאיר לפיד, העביר לו את שרביט ההנהגה תוך שהשניים מרעיפים מחמאות ותשבחות זה על זה, אולם לא כל מה שנראה לעיני המצלמות ורוד הוא כך במציאות. מסתבר שבין השניים שוררת מתיחות שאינה כרוכה בטובת המדינה ובטחונה כי אם קרבות אגו וכבוד

מתיחות שוררת בין בנט ללפיד וזו הסיבה
בנט ולפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המתיחות בין לשכות ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, נמשכת. לשכת בנט האשימה את לפיד בתדרוכים נגד בנט בימים האחרונים. בנט כועס על פרסומים שיצאו נגדו בנוגע לדרישותיו כראש הממשלה החליפי ותדרוכים שיצאו לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ולפיהם הוא מבקש לדחוף את עצמו להיות נוכח ולנאום בטקסים השונים.

לפי גורמים שמעורבים ביחסים בין השניים, ששוחחו עם הכתב הפוליטי מיכאל שמש מ'כאן 11', בנט 'החרים' את ישיבת הממשלה ביום ראשון במחאה על ההתנהלות לפיד. ההיעדרות של בנט היתה מורגשת בישיבה שהיתה השנייה בלבד בניהולו של לפיד.

סביבת בנט מכחישים ואומרים כי "המטרה היא לתת ללפיד את הבמה בתחומים השונים".

בימים יפים יותר. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

נזכיר כי לפני שבועיים דווח ב'חדשות 12' כי לאחר שראש הממשלה החליפי בנט גילה שאינו זכאי ע"פ חוק לקבל תנאים של ראש ממשלה לשעבר רצה לבקש מהכנסת את התנאים הכוללים רכב עם נהג צמוד, צוות עם שני עובדים, תקציב שנתי להפעלת לשכה ומשרד בשטח של עד 170 מטר.

בנט תכנן לפנות לוועדת הכספים של הכנסת ולבקש את שינוי הקריטריונים לקבלת תנאי פרישה של ראש ממשלה מ-18 ל-12 חודשים, המהלך של בנט מגיע מהחשש שהכנסת הבאה לא תכיר בתקופת הכהונה שלו כראש ממשלה חלופי. המכתב כבר נוסח, אולם ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד, בלם את הבקשה והבהיר שלא יתמוך בה, טען כי מדובר בבקשה פרסונלית שתכתים גם אותו, על פי הדיווח, הסירוב יצר מתיחות בין הלשכות.

נפתלי בנט יאיר לפיד מתיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד