י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יוסי גרין מגיש: 'ה' אלוקים' של אברימי רוט • האזינו

יוסי גרין משחרר סינגל ראשון מתוך האלבום 'אמת ויציב' שיצא לקראת ראש השנה, ויכיל עשרה להיטים בביצוע של אברימי רוט • האזינו להשמעת בכורה של 'ה' אלוקים'

יוסי גרין מגיש: 'ה' אלוקים' של אברימי רוט • האזינו

לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת, מגיש היוצר יוסי גרין, סינגל ראשון מתוך האלבום: 'רוט & גרין – אמת ויציב', שיראה אור לקראת ראש השנה.

שיתוף הפעולה בין השניים הניב אלבום גדוש בעשרה להיטים, כאשר השבוע משתחרר סינגל קצבי ראשוני "ה' אלוקים' - מילים מתוך התפילה, לחן וקולות: יוסי גרין, בעיבוד יהושע פריד.

האזינו:


הזמר אברימי רוט סלל את דרכו אל מרכז 'היכל הנגינה' היהודי בעזרת החן המיוחד שבקולו, המאפשר לו מעבר טבעי וייחודי בין הזמר החסידי לחזנות. כיום הוא ניצב בצמרת שני התחומים הללו, מופיע בפני ציבור מגוון בקונצרטים של גדולי החזנים ומוזמן תדיר לאירועים יוקרתיים ולמופעים מרכזיים בארץ ובעולם. בקולו הערב ובלהט החסידי שבו, שבה גם את לבו של ציבור רחב שהרפרטואר של שירה יהודית מקורית היה רחוק ממנו, ודרכו התקרב אל הצלילים ואל המלים והפך לחלק משוחריו הנאמנים.

המפיק יוחאי כפיר מספר: "בימים אלו אנו עמלים בכדי לסיים את ההכנות האחרונות לקראת ההשקה הססגונית והמתוקשרת של האלבום, אשר עוד יודבר עליה רבות, צפויות הפתעות רבות ושימוש באלמנטים ואמצעים שלא נראו עד כה - יש למה לחכות".
יוסי גרין אברימי רוט שיר ה' אלוקים השקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד