כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

התקשורת: הדרת נשים • במציאות: קשיש ביקש טובה

צעיר חילוני מעורער בנפשו תקף קשיש שביקש מאישה לעבור מקום באוטובוס • מחקירת המשטרה עולה: הקשיש בסך הכול ביקש טובה, היות וקשה לו להיכנס למושבים הפנימיים

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

אתמול (חמישי) בשעות הצהרים, אירעה מהומה באוטובוס קו 54 שנסע ברחוב כנפי נשרים בשכונת גבעת שאול בירושלים: חרדי קשיש שעלה לאוטובוס, ביקש מאישה שישבה בספסל הראשון שתפנה לו מקום ישיבה, ותעבור לשבת בהמשך האוטובוס.

חילוני צעיר בשנות ה-20 לחייו, ששמע את בקשת החרדי המבוגר, ועל פי החשד תקף אותו באגרוף לפניו ומשך בזקנו ופאותיו. נוסעים חרדים שנסעו אף הם באוטובוס, מנעו ממנו להמשיך ולתקוף את הקשיש, והוא נמלט מהמקום.

הקשיש שהותקף נפגע באורח קל ודימם מאפו, אך לא נזקק לפינוי לבית חולים, הצעיר התוקף אינו בריא בנפשו וזהותו ידועה למשטרה, הוא נפגע באורח קל, ונמלט בטרם הגיעו כוחות משטרה למקום.

עוד בנושא:
חרדי ביקש מאשה לעבור מקום באוטובוס - והותקף

על פי הפרסומים אתמול, מדובר היה במקרה של הדרת נשים. אולם מפרטים שהגיעו הבוקר ל'בחדרי חרדים' מחקירת משטרת מוריה, מתבררת תמונה שונה לחלוטין: החרדי המבוגר, שקשה היה לו להכנס לפנים האוטובוס, ביקש מנוסעת שישבה בספסל הראשון, שתפנה לו מקום ישיבה, היות וקשה לו להתקדם למקומות הישיבה בפנים האוטובוס. האישה מסרה לשוטרים בעדותה כי המבוגר לא התעקש, רק ביקש בצורה עדינה. ועד כה לא הוגשו תלונות למשטרה בנושא.

ממידע שהגיעו ל'בחדרי חרדים עולה, כי כשעה וחצי לאחר האירוע נמצא הצעיר המעורער בנפשו כשהוא שוכב ברחוב דרך עזה מבושם.
צעיר זקן ישיבה הדרה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד