כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בגלל כתב האישום

היועמ"שית מבקש להאריך את השעיית ראש העיר

בעוד 8 ימים תפקע השעייתו של ראש עיריית חדרה בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו. היועצת המשפטית לממשלה מבקשת להאריך עוד את תקופת ההשעיה מכל תפקידיו בעקבות ההתקדמות שחלה בהליך הפלילי המתנהל נגדו

היועמ"שית מבקש להאריך את השעיית ראש העיר
פלאש 90

היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, הגישה היום (שלישי) לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בשל הגשת כתב אישום, בקשה להארכת תקופת ההשעיה של ראש העיר חדרה, צבי גנדלמן, מכל תפקידיו.

כזכור, הוועדה הורתה על השעייתו של גנדלמן מכהונתו כראש עיריית חדרה עד ל-20 ביולי, בעקבות כתב אישום שהוגש נגד גנדלמן, המייחס לו שורה של עבירות הנוגעות לטוהר המידות, אותן עבר לכאורה בתוקף תפקידיו כראש עיריית חדרה וכיושב ראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. במסגרת החלטת הוועדה אף צוין, כי "הצטברות המעשים, התמשכותם וזיקתם הישירה לתפקידו של המשיב מטים את הכף לחובתו של המשיב ומצדיקים השעייתו".

בבקשה להארכת תקופת ההשעיה, שהוגשה באמצעות עוה"ד גיל בילבסקי ועמיקם אשל מפרקליטות מחוז תל-אביב, נאמר כי הרציונליים שעמדו בבסיס בקשת ההשעיה, כמו גם בבסיס החלטת הוועדה להורות על השעייתו של גנדלמן, עומדים בתוקפם במלואם גם עתה.

כמו כן, במהלך התקופה שחלפה מאז החלטתה האחרונה של הוועדה חלה התקדמות בהליך הפלילי והוא נקבע להוכחות בחודשים פברואר-מרץ 2023.

עיריית חדרה צבי גנדלמן גלי בהרב מיארה השעיה זמנית ראש עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד