ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

לפיד על מתנגדיו: "שנאוצרים עצבניים שנשכחו בגשם"

שר האוצר לא חוסך בדימויים מעליבים • במכתב לפעילי 'יש עתיד' הוא שב על משנתו הכלכלית, לא מפחד מההתרסקות בסקרים ומשוכנע שהפופולאריות שלו תישמר

לפיד. צילום: פלאש 90
לפיד. צילום: פלאש 90

בעקבות התרסקותה של יש עתיד בסקרים, שם איבדה לפחות שליש מכוחה, ובשל הצעדים הכלכליים הקשים שביצע, שיגר שר האוצר ויו"ר 'יש עתיד' מכתב לפעילי המפלגה, בו הסביר את צעדיו.

"אני מעלה את הטקסט הזה כאן שוב כי כולנו, אנשי יש עתיד, נאלצים להתמודד באופן יומיומי עם אנשים שמסתכלים עלינו במבט של שנאוצרים עצבניים שנשכחו בגשם, ומודיעים ש'הם מאוכזבים'", פתח לפיד, והמשיך: "בפעמים המעטות שהצלחתי לגרור לשיחה את 'מקצועני האכזבה' הם הודו בחצי פה, שגם הם מבינים שצריך היה לסגור את הגירעון. גם הם יודעים שבעולם משפטי אי אפשר פשוט ללכת ולקחת את הכסף מהרווחים הכלואים. גם להם ברור שכבר שנים רבות לא שינתה מפלגה באופן דרמטי כל כך את סדר העדיפויות הלאומי".

"אני לוקח ברצינות את המאוכזבים. נצטרך להתפייס עם ישראלים רבים שכועסים. נצטרך ללכת אליהם, אחד אחד אם צריך, ולהציג בפניהם את השאלה הפשוטה הבאה: 'מדוע שאנשים פוליטיים שרוצים להיות פופולאריים, יעשו צעדים שבאופן מובהק מזיקים לפופולאריות שלהם?' התשובה היא כמובן, שההתחייבות שלנו היא לעשות את מה שנכון למדינה, לא את מה שעוזר לנו לצבור נקודות, ואם מישהו לא מאמין לנו - נצטרך פשוט להמשיך להוכיח לו, עד שהוא ישתכנע".

בהתייחסו לסקרים הגיב לפיד: "כמה שבועות לפני מערכת הבחירות עוד פורסמו סקרים שניבאו לנו חמישה מנדטים. מעולם לא היה סקר שניבא לנו מעל 16 מנדטים, ואנחנו פשוט המשכנו בשלנו. אדם אחרי אדם, רחוב אחרי רחוב, שכונה אחרי שכונה, עד שזה קרה. נמשיך לעשות זאת ואז לא רק שהמאוכזבים יחזרו, הם גם יביאו איתם את החברים שלהם".
לפיד תקציב כלבים מאוכזבים יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד