כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

דנקנר טס בבהילות לגרנובסקי לסכם תנאי שליטה באי.די.בי

דיווח: נוחי דנקנר טס ביום שישי בבהילות לאירופה וסיכם עם אלכסנדר גרנובסקי תנאי שליטה משותפת באי.די.בי אחזקות • במקביל: דנקנר ואלשטיין חידשו את המגעים

שניאורסון (משמאל) אלכסנדר גרנובסקי (מימין) ושליח חב"ד באודסה הרב אברהם וולף
שניאורסון (משמאל) אלכסנדר גרנובסקי (מימין) ושליח חב"ד באודסה הרב אברהם וולף צילום: ללא

נוחי דנקנר סיכם עם איש העסקים היהודי אוקראיני אלכסנדר גרנובסקי את תנאי השליטה המשותפת באי.די.בי אחזקות, כך מדווח 'כלכליסט'.

לפי הדיווח, דנקנר טס ביום שישי בבהילות לאירופה וסיכם עימו את תנאי השליטה בחברה. ככל הנראה מדובר באחזקה של 60%-65% לגרנובסקי ו־35%-40% לדנקנר.

דנקנר מעדיף את הצעתו של גרנובסקי להשקעה באי.די.בי על פני הצעתו של אדוארדו אלשטיין שכן הצעה זו גבוהה יותר למחזיקים ולחברה ומעניקה לדנקנר יותר כח בשליטה המשותפת.

לפי הדיווח, גם התרשמותו של דנקנר היא שלאלשטיין אין הסכום הנזיל המלא לביצוע העסקה. עם זאת, דנקנר ואלשטיין חידשו את המגעים ביניהם.

היממה הקרובה תהיה מכריעות בנסיונות של דנקנר לגיוס משקיע לאי.די.בי אחזקות, ובהן יוכרע מי יעמוד מאחרי מתווה ההסדר שיוגש לבית המשפט: אלשטיין או קבוצתו של גרנובסקי שמיוצג בארץ על ידי יוסי שניאורסון מנכ"ל בי.ג'י.איי.

גרנובסקי מקורב לחוגי חב"ד ומחזיק באמצעות זד.בי.איי בשליטה בבי.ג'י.איי, בקופת בי.ג'י.איי נמצאים כ־200 מיליון שקל שבאמצעותם מתכוון גרנובסקי להסתייע במהלך הרכישה.
גרנובסקי אי.די.בי נוחי דנקנר מניות השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד