כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יוצאים לדרך חדשה • טור אישי מיוחד

נתפתח, נשפר את חוויית הגלישה, ונמשיך לשמור על עצמאות מערכת התוכן • מאיר גל, הבעלים החדשים של אתר 'בחדרי חרדים', עם אני מאמין והצהרת כוונות

יוצאים לדרך חדשה • טור אישי מיוחד

גולשים יקרים,

לאחר חודשים של משא ומתן עם הבעלים הקודמים של האתר, אני מודה לבורא עולם ושמח לבשר על רכישתו.

עם השנים הפך 'בחדרי חרדים' לגוף המדיה החרדי הגדול ביותר והמשפיע ביותר בעולם. כמות הגולשים היומית באתר מדברת בעד עצמה. מאות אלפי הגולשים, מישראל והעולם, מעמידים את האתר גבוה ברשימת אתרי האינטרנט בישראל - וכמספר 1 בעולם החרדי.

בשל כך, השמחה וההתלהבות מהולות בתחושת אחריות כבדה.

'בחדרי חרדים' הוא גוף התקשורת החרדי היחיד שנותן במה וביטוי לכלל הציבור החרדי, על כל זרמיו וגוניו. כאתר חרדי, עלינו כבעלים מוטל מצד אחד לאפשר את השיח, לטפח אותו ובעיקר לא להפריע לו. ומן הצד השני, לשמור על גבולות הגיזרה הברורים שלו.

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על עצמאות מערכת התוכן של האתר, ולהמשיך לאפשר לכם - הגולשים ברשת הפורומים הגדולה שלנו - לכתוב באופן חופשי על כל הנושאים שברצונכם להעלות על סדר היום (כמובן, בכפוף לחוקת הפורום).

בשונה מהעיתונות והרדיו, לאינטרנט ולעולם החרדי אין גבולות גיאוגרפיים. הם נמצאים בכל מקום. אני מאמין שלכל יהודי שומר תורה ומצוות בעולם מגיע לדעת מה קורה בישראל ובעולם החרדי, כשהוא רוצה בכך ומתי שהוא רוצה בכך.

אנחנו נשאף להתפתח ולהנגיש לקהילות בעולם את מה שקורה בישראל ולהיפך.

עולם הניו-מדיה מעניק כח עצום לכל אחד ואחת מאיתנו להשפיע. בסופו של דבר מה שמנחה אותנו בפעילותנו הם שני דברים בלבד: האמת ואין בילתה - והגולשים שלנו.

בתקופה הקרובה נעשה הכל כדי להפוך את חוויית הגלישה אצלנו לנעימה יותר, מהירה יותר ובעיקר מעניינת יותר. כי זאת המחויבות שלנו אליכם הגולשים וכי אנחנו רוצים שתבואו יותר.

ומילה לסיום - ואני מקווה שאותם אלו שמכירים אותי יוכלו להעיד עלי: אני מתנהל בגובה העיניים. לתפיסתי, האתר הוא שלכם. שביעות הרצון שלכם והאמון שאתם נותנים בנו הוא הצלחתנו. בעולם הרשתות החברתיות, שבו פייסבוק מפילה שלטון במצרים, אין מקום למותגים עם אגו. תמיד נשמח לקבל רעיון, הצעה או ביקורת שלכם, כי היא תסייע לנו להשתפר.

אין לי ספק שאנחנו יכולים להיות טובים עוד יותר.

אז הנה המייל שלי: [email protected]

קרוב לתחילתה של שנה חדשה אנו יוצאים לדרך חדשה. אני מתפלל לקב"ה שלא נעשה שגיאות, ושאת השגיאות שנעשה, נעשה בתום לב - ובעזרת ה' נעשה ונצליח.

מאיר גל
מאיר גל טור בחדרי חרדים הציבור החרדי מדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד