י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נזף בתושבי היישוב

פרוש עוקץ את שותפיו: תתעלמו מרעשי הרקע, לא נשב עם השמאל

שכונה חדשה נחנכה אמש ביישוב בית-אל. בין המוזמנים היה רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ויו"ר סיעת יהדות התורה חה"כ מאיר פרוש, שאף נשא דברים במעמד | בדבריו בחר פרוש להתייחס לסוגיה שמעסיקה לאחרונה רבות את הרחוב החרדי בשאלת הנאמנות לנתניהו ולגוש הימין | צפו

פרוש עוקץ את שותפיו: תתעלמו מרעשי הרקע, לא נשב עם השמאל
מאיר פרוש בבית אל צילום: צילום מסך

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש השתתף אתמול בחנוכת הבית לשכונה חדשה ביישוב בית אל. באירוע השתתף גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, אותו פרוש הציג כ"מי שהיה, יהיה ובעיני רבים עדיין ראש הממשלה".

בדבריו התייחס מאיר פרוש לשאלה שמעסיקה את הרחוב החרדי ועקץ את שותפיו ליהדות התורה, "שואלים אותנו העיתונאים בתקופה האחרונה, מה יהיה אם לא יהיה 61 כדי להקים ממשלת ימין. אני עונה כל פעם, אצלנו ביהדות התורה זו אינה שאלה, יש 112 יום שצריך להתרוצץ ולטרוח בהם כדי להביא כמה שיותר קולות כדי שתקום כאן ממשלת ימין".

ח"כ פרוש, בכיר מפלגת אגודת ישראל החסידית, התייחס במרומז לסערה הפוליטית סביב הדברים של יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני, ואמר כי "תתעלמו מהפרסומים ורעשי הרקע, אנחנו ביהדות התורה מעולם לא ישבנו בממשלת שמאל, מועצת גדולי התורה תמיד מורה לנו ללכת עם מי שהמפלגה שלו הכי קרובה למסורת ישראל".

"הייתי פה בעבר כסגן של ביבי, הוא היה שר השיכון אני מילאתי את מקומו במשרד, בניתי אלפי דירות ביהודה ושומרון, גם בבית אל. שואלים מה אפשר עוד לעשות כדי להביא עוד קולות ל-61/62 חברי כנסת שיתמכו בהקמת ממשלת ימין. אם תעשו מה שצריך תקום פה ממשלה בראשות בנימין נתניהו שתתקן את העלות, תשמור על עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

פרש נזף בתושבים על הצבעתם בבחירות האחרונות: "בבית אל, ספינת הדגל של ההתיישבות ביהודה ושומרון, הצביעו בבחירות האחרונות 293 איש לימינה בראשות בנט, למישהו כאן יש עדיין שאלה מה יש לתושבי בית אל לעשות כדי להביא עוד קולות? התשובה צריכה להיות 0 קולות בבחירות הבאות למפלגות שהיו בגוש שלו, גם לליברמן וסער היו כאן קולות. מה היה אחוז ההצבעה בבחירות האחרונות כאן? רק 76 אחוז הצביעו, בפעם הבאה ילכו כאן להציע 96 אחוז".

מאיר פרוש שמאל בית אל בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד