ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זעם גדול על המשטרה

הרוצח נראה מסתובב בכיתות בית הספר ושוטרים בורחים מיריות

גל חדש של כעס שטף את מדינת טקסס ביום שלישי בעקבות תיעוד של שעה ועשרים דקות, בו נראים שוטרים לבושים בשריון גוף מסתובבים במסדרון של בית הספר היסודי בזמן שחמוש ממשיך לירות בתוך כיתה שבה 19 ילדים ושתי מורות שנרצחו לבסוף ללא סיבה  השוטרים החמושים בכבדות חיכו יותר משעה לפני שפרצו פנימה

הרוצח נראה מסתובב בכיתות בית הספר ושוטרים בורחים מיריות
השוטרים עומדים בחוסר מעש צילום: צילום מסך

תיעוד מצמרר באורך שעה ועשרים שפורסם אתמול (שלישי), חושף כי השוטרים שהיו בתוך בית הספר במדינת טקסס בארה"ב בזמן שהיורה טבח בילדים, לא עשו כלום וחלקם נראו נמלטים בזמן שיריות נשמעות ברקע. התיעוד המטריד של מה שידוע כבר שבועות על אחד מאירועי הירי הקטלניים ביותר בבתי ספר בתולדות ארה"ב מכעיס את ההורים השכולים שילדיהם נרצחו.

שוטרים חמושים בכבדות, חלקם חמושים ברובים עם אפוד מגן התאספו במסדרון וחיכו יותר משעה לפני שפרצו פנימה והפסיקו את הטבח שהתרחש ב-24 במאי על ידי הרוצח סלבדור ראמוס. אבל התיעודים, שעד כה לא פורסמו בפומבי, עצבנו מחדש את תושבי עיירת אוולדה והכפילו את הקריאות בעיר הקטנה בדרום טקסס לדרוש דין וחשבון והסברים שלא ניתנו בשבעת השבועות שחלפו מאז הירי.

שעות לאחר פרסום הסרטון, התושבים בישיבת מועצת העיר אוולדה קראו לפעולה ודרשו מהמשטרה להתמודד עם השלכות. ועדת חקירה בראשות מחוקקים בטקסס הודיעה מוקדם יותר השבוע על תכניות להראות את הסרטון לתושבים בפעם הראשונה ביום ראשון, בנוסף לפרסם את הממצאים שלהם לאחר שבועות של עדויות סגורות של יותר מ-40 עדים.

הצילומים ממצלמת מסדרון בית הספר מראים את היורה ראמוס נכנס לבניין עם רובה מסוג AR-15 וצורח, "רדו למטה היכנסו לחדרים שלכם היכנסו לחדרים שלכם". ואז שוטרים נראים רצים ובורחים מהמקום, היורה מסתובב ונכנס לאחד הכיתות, ומנהל שם שיחות עם תלמידים לפני שיורה בהם אחד אחד בקור רוח שטני, רק לאחר 77 דקות פורצים שוטרים פנימה ויורים בו למוות.

טקסס ירי טקסס בית ספר מחדל משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד