י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תקף ישראלית

תקרית מביכה: סוכן השירות החשאי נשלח חזרה לארה"ב

איש השירות החשאי האמריקני הוחזר היום לארה"ב מישראל לאחר שהיה מעורב בתקרית אלימה בירושלים, כך מסר השירות החשאי לתקשורת בארה"ב. "הגישה שלו למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעתה עד לחקירה נוספת"

תקרית מביכה: סוכן השירות החשאי נשלח חזרה לארה"ב
רויטרס

דובר השירות החשאי אמר היום (רביעי) בהצהרה לרשת CBS כי לשירות החשאי נודע ביום שני כי סוכן חשאי שעבד בישראל, "נעצר לזמן קצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, ששחררה אותו ללא כתב אישום".

"העובד חזר לארצות הברית", אמר הדובר. "בהתאם לפרוטוקול השירות, הגישה שלו למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעתה עד לחקירה נוספת". משטרת ישראל ומשרד החוץ סירבו להגיב על האירוע לרשת CBS.

אדם שמכיר את הסיטואציה סיפר ל-CBS News כי הסוכן, שלא היה בתפקיד, יצא מארוחת ערב עם קבוצת חברים "כאשר הייתה איזושהי התנגשות עם אישה ברחוב", האישה טענה שנפגעה בצורה כלשהי על ידי הסוכן והתקשרה למשטרה, סיפר המקור. המשטרה נאלצה לקחת את הסוכן למעצר, אך מאוחר יותר שחררה אותו לאחר חקירה, לפי המקור. "החוקרים בודקים אם הסוכן היה שיכור בזמן המפגש", נאמר.

זו אינה הפעם הראשונה שסוכן של השירות החשאי נשלח חזרה לארה"ב לקראת נסיעה נשיאותית מעבר לים. בחודש מאי, שני עובדי השירות החשאי נשלחו הביתה מסיאול, דרום קוריאה, והוצאו לחופשה מנהלית בעקבות תקרית מחוץ לתפקיד, שבה אחד החברים נכנס למריבה פיזית עם נהג מונית מקומי.

המשטרה המקומית חקרה את האירוע, ואף אחד לא נעצר או הואשם. אנשי השירות החשאי עזבו לארה"ב פחות משעה וחצי לפני שמר ביידן היה אמור להגיע לדרום קוריאה כחלק מסיבוב של חמישה ימים באסיה.

משטרת ישראל השירות החשאי תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד