כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
במלון הנשיאותי

אלו המנות שתוגשנה לנשיא ארה"ב ביידן

בין המנות האופציונליות שתוגשנה לנשיא בארוחת הצהריים: פילה דניס אפוי, מדליוני עופיון במילוי פיסטוק, מדליוני פילה עגל, תבשיל עלי מנגולד, ועוד מנות רבות וטובות שרובנו יכולים רק לחלום עליהן

אלו המנות שתוגשנה לנשיא ארה"ב ביידן
הנשיא ביידן בישראל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לא רק הצבא צועד על קיבתו: נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה יאיר לפיד וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט קיבלו בצהריים (רביעי) את פניו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אחרי נחיתת מטוס ה"אייר פורס 1" בנמל התעופה בן גוריון. 

הנשיא ביידן יתאכסן במלון המלך דוד בירושלים, שנשכר כולו ברחוב הנושא את אותו השם, יחד עם הפמלייה הגדולה שצפויה להגיע איתו. בגלל גודלה של הפמלייה שמונה מעל ל500 אנשי צוות, חלק מחבריה יתאכסנו גם במלון וולדורף אסטוריה. 

מחר (חמישי) בבוקר ייצא ביידן למלון וולדורף אסטוריה בירושלים. הוא ייפגש שם עם ראש הממשלה לפיד, והשניים יערכו שיחת ועידה דיגיטלית בנשיא איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחיד בעיר ירושלים, שם מערכי מזה מספר ימים לביקור הנשיא ביידן שיתארח כאמור מחר מהבוקר עד אחר הצהרים.

אלו ארוחות תוגשנה לנשיא ארה"ב?

מסתבר שהשאלה הזו מעניינת לא מעט אנשים, השף הראשי של המלון, שף איציק מזרחי ברק הכין 3 אלטרנטיבות של תפריטים לארוחת הצהרים לנשיא שישקפו את המטבח הישראלי העכשווי. 

ההכנות במלון נמשכות

בין המנות האופציונליות לארוחת הצהרים לנשיא: פילה דניס אפוי, ריזוטו בורגול, סלקים צלויים קרם טחינה ווינגרייט תפוזים ובנוסף סלט עלי חסה פריכים נקטרינות צלויות שקדים ופאקוס.

עוד מנה אופציונילית היא מדליוני עופיון במילוי פיסטוק, תפוח אדמה ראטה, תרד תורכי, קונפי עגבניות וקריספי קינואה.

האופציה האחרונה היא מדליוני פילה עגל, תבשיל עלי מנגולד, גרגירי חומוס ,ארטישוק, פרחי קישוא וציר עגל וצנוברים.

לקינוח יוגש כדור שוקולד במילוי גנאש אגוזי לוז וקרם תפוז.

בהלצה נאמר, מסתבר שעם כל הרצון להעניק לנשיא ביידן חוויה שתשקף את המטבח הישראלי, נראה שלאף אחד במלון לא היה את האומץ להגיש לנשיא מנת פלאפל. 

ביקור ביידן בישראל ארוחות וולדורף אסטוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד