כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
ביקור נשיא ארה"ב

המשטרה מעדכנת: הכבישים שנפתחו לתנועה

במשטרת ישראל מעדכנים כי כביש 1 שנסגר לתנועה לקראת נחיתתו של הנשיא ביידן בישראל, נפתח שוב לתנועה. כביש מספר 6 והכבישים הבינעירוניים שהיו חסומים נפתחו אף הם לתנועת כלי רכב במקטעים שהיו סגורים

המשטרה מעדכנת: הכבישים שנפתחו לתנועה
ביידן ברכבו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בדקות אלו (רביעי), כביש מספר 1, שנסגר בשעות האחרונות לקראת נחיתתו של נשיא ארה"ב בישראל, נפתח מחדש לתנועת כלי רכב באופן מלא והתנועה שבה לסדרה. במשטרה מעדכנים כי כביש מספר 6 והכבישים הבינעירוניים שהיו חסומים נפתחו אף הם לתנועת כלי רכב במקטעים שהיו סגורים.

החל משעה 14:45 נחסם כביש 1 לנסיעה ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים. כמו כן נחסמה הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה הופנתה לכביש 44, 444 וכביש 443.

מוקדם יותר הסתיימה הערכת מצב בראשות המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי והסמפכ"ל ניצב דוד ביתן יחד עם ראש אגף התנועה, ניצב יהודה בן עטר בחפ"ק אגף התנועה בבית דגן השולט על חסימות הצירים ומווסת את התנועה ברחבי הארץ.

במסגרת ביקורו בחפ"ק אגף התנועה, שוחח המפכ"ל עם שוטרי סיירת האופנועים הארצית המשמשים כוח תגובה מהירה לכל אירוע במהלך הביקור. משימותיו של הכוח הרכוב על גבי אופנועים הן תגובה לאירועי חירום במערכי האבטחה, חסימות הצירים, ליווי רכבי חירום וסיוע בשגרת התנועה של נהגי ישראל.

מאות שוטרי תנועה ואלפי מתנדבים יפעלו במהלך ימי המבצע על גבי רכבי משטרה ואופנועים בצירים. בהערכת המצב סקר ראש האגף את משימות אגף התנועה ופריסת הכוחות לאורך כל המבצע.

המפכ"ל חידד בפני הכוחות את השירות האדיב שיש להעניק לאזרחים המגיעים לחסימות המשטרה ואת הגמישות שיש לגלות אל מול הלו"ז המשתנה ואירועים לא מתוכננים שיאלצו גמישות בפעילות הכוחות בשטח.

בעקבות ביקור הנשיא חלים שינויים במסלולי התחבורה הציבורית אל ומירושלים ובתוך העיר, בהתאם לחסימות המשטרה, היום, חמישי ושישי 13-15 ביולי).

רכבת ישראל תפעל כסדרה בקו ירושלים-הרצליה. במידת הצורך, יופעלו רכבות נוספות שיועמדו בכוננות.

עם חסימת המשטרה את כביש 1 משעות הצהריים, הוסטו הקווים הבין-עירוניים לדרכים חלופיות, ובראשן 443.

כמו כן, בהתאם לחסימות הצירים על ידי המשטרה ברחבי ירושלים, חלים שינויים בקווים העירוניים, עד יום שישי. הרכבת הקלה תוסיף לפעול, כפוף לעבודות התשתית המבוצעות בימים אלה. ביום שישי, הרכבת הקלה בירושלים תפעל עד גבעת המבתר בין השעות 08:00 ועד 12:00.

 

משטרת ישראל ביקור ביידן בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד