כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המלחמה על העמודים: 'קופת העיר בני ברק' נגד 'עולם חסד'

נציגים של ארגון 'קופת העיר- בני ברק' הגיעו לאלעד והסירו קופות צדקה של קופת 'עולם חסד' • בקופת בני ברק טוענים: "הם התקינו קופות על עמודים שלנו"

קופת העיר בני ברק, ארכיון
קופת העיר בני ברק, ארכיון

לעיר החרדית אלעד, הגיעו בשעות אחר הצהרים נציגים של 'קופת העיר בני ברק', ועל פי החשד החלו להסיר קופות של ארגון הצדקה "עולם חסד".

שי מתן, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הבית היהודי, ומחזיק תיק החינוך באלעד, שהבחין במעשה, החל לצעוק עליהם, וכשנמלטו, המשיך לרדוף אחריהם.

במהלך המרדף הם פגעו בו בכניסה לאלעד, וחבר המועצה נפצע באורח קל ופונה לבית החולים השרון.

שני יושבי הרכב, בני 21 לערך, עוכבו לחקירה על ידי המשטרה בחשד לגניבת קופות צדקה, ונחקרו בתחנת משטרת ראש העין, ושוחררו בהמשך.

גורם ב'קופת העיר' אמר ל'בחדרי חרדים' בתגובה, כי לפני מספר חודשים פנתה עיריית אלעד לכל בעלי הקופות המפוזרות בעיר, וביקשה להסיר אותם.

"בישיבה שקיימתי יחד עם הגורמים הרשמיים, סוכם כי הקופות של קופת העיר יותקנו על עמודים שלנו בעומק 50 ס"מ באדמה, ורק בסמוך לתחנות האוטובוס. בעירייה התחייבו בפנינו, שלא יתקינו על עמודים אלה קופות נוספות".

"אך לפני שבועיים החלו בארגון החסד 'עולם חסד' להתקין קופות על העמודים קופת העיר, לפיכך שלנו את הנציגים שלנו, שיסירו את הקופות של 'עולם חסד', ולאחר מכן פנינו אליהם שהם יכולים לקבל את הקופות, בתמורה לדי הפירוק. חשוב לציין, כי העמודים הם רכוש קופת העיר".
קופת העיר אלעד היכו חבר מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד