כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פותר את תופעת איבוד המזוודות

הכאוס בנתב"ג: זינוק שיא בביקוש לתג החכם

הכאוס העולמי שהוביל לאיבוד של מאות מזוודות הזניק את ביקוש הנוסעים לתג של אפל שמאפשר לעקוב אחרי המזוודה, מה שלמעשה יצר מחסור חמור במוצר 

הכאוס בנתב"ג: זינוק שיא בביקוש לתג החכם
מזוודות בדרכן למטוס. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

חשבתם לקנות את הדיסקית של אפל? יש מצב שאתם עומדים להתאכזב. הכאוס בשדות התעופה גורם לא רק לאיחורים וביטולי טיסות, אלא גם מביא את הנוסעים להתמודד עם אחת הבעיות המטרידות ביותר: מזוודות רבות נשארות מיותמות בשדה, כשמדי יום מאות מזוודות לא מועמסות על הטיסות יחד עם הנוסעים, זאת נוכח מצוקת כוח האדם. 

למען האמת, גם לכך מצאו הנוסעים פתרון טכנולוגי בדמות AirTag - דיסקית איתור של חברת אפל המאפשרת לכל משתמש אייפון להצמיד אותה לכל חפץ שיבחר בו, ולעקוב אחרי מיקומו בזמן אמת. 

אך לא אנשי בשורה אנחנו, מסתבר שהנוסעים שסוף סוף מצאו את הפתרון המיוחל הסתערו בהמוניהם על ה-AirTag מה שיצר מחסור עצום במלאי.

ברשת iDigital מדווחים על עלייה של למעלה מ-200% במכירות AirTag מינואר עד יולי בהשוואה לשנה שעברה, על עלייה של 50% במכירות בחודש יוני לעומת חודש מאי, כאשר לאור ההתנפלות על המוצר לאחרונה כבר אין מלאי זמין.

ברשת מציינים כי מלאי חדש מתוכנן להגיע רק בעוד כחודש.

המכשיר הזעיר והחכם של Apple צובר עוד ועוד תאוצה בקרב המשתמשים, בזכות טכנולוגיית המיקום המאפשרת לאתר את החפצים יקרי הערך שנשכחו מאחור או אבדו.

את ה-AirTag ניתן להכניס לתיק/מזוודה, ארנק, צרור מפתחות וכל פריט אחר אותו תרצו לאתר במהירות וביעילות במידת הצורך.

כאמור, המכשיר הפך למבוקש אף יותר בתקופה האחרונה ואוזל מהמלאי במהירות, עובדה שתחייב את הנוסעים אשר לא הספיקו לרכוש את הדיסקית למצוא פתרונות יצירתיים אחרים.

 

 

מזוודות נתב"ג נתב"ג בן גוריון טיסות עומסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד