כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תקיפה מחרידה

צפו: גבר חרדי הוכה קשות בקראון הייטס ליד בנו

גבר חרדי היה קורבן למתקפה אכזרית בקראון הייטס ברוקלין, הקורבן פעיל קהילתי ידוע פונה על ידי מתנדבי הצלה לבית החולים בעקבות התקיפה לאור יום. למרבה המזל מצבו יציב. התוקפים חסרי הלב לא שמו לב לנוכחות הילד של הקורבן

צפו: גבר חרדי הוכה קשות בקראון הייטס ליד בנו
מתנדב ארגון השומרים קראון הייטס צילום: קראון הייטס שומרים

גבר חרדי היה קורבן למתקפה אכזרית בקראון הייטס ביום רביעי אחר הצהריים בשדרות שנקטדי - רחוב מונטגומרי. הקורבן הוא, יוסי הרשקופ, מוכר כפעיל קהילתי ידוע, פונה על ידי מתנדבי הצלה לבית החולים בעקבות הפיגוע לאור יום. למרבה המזל, מצבו יציב, כך דווח אתר Yeshiva world news.

התקרית המחליאה התרחשה לעיני בנו בן ה-5 של הקורבן, כאשר התוקפים חסרי הלב לא שמו לב לנוכחות הילד. ארגון השומרים של קראון הייטס ומשטרת ניו יורק חוקרים את התקיפה.

הפעיל החב"די יעקב ברמן כתב בחשבון הטוויטר שלו "שלושה בריונים תקפו באכזריות את מנהיג קראון הייטס, הם היכו אותו לעיני ילדו בן ה-5". חזקי בנט עסקן מקומי, כתב "אני המום וכועס, יוסי הוא באמת אחד מהחבר'ה הטובים, בונה גשרים עם הקהילה השחורה ופעיל מוערך שעושה עבודה קהילתית נפלאה, נמאס לנו לראות אלימות מסוג זה חוזרת שוב ושוב על קורבנות יהודים. גינויים לא מספיקים".

על פי התיעוד שפרסם ארגון השומרים, ניתן לראות מכונית עוצרת בכביש, שלושה בריונים תוקפים באכזריות את הנהג במכות דרך חלון הנהג. לאחר התקיפה, הבריונים נכנסים לרכב לבן שחסם את רכב הקורבן מלעזוב את המקום, ונוסעים משם.

ארגון השומרים של קראון הייטס פרסמהם הצהרה בעקבות התקרית: 'המתנדבים שלנו הגיבו לתקיפה אכזרית של כמה בריונים. למרות תגובה מהירה, הקורבן היה בהלם ולא הצליח למסור פרטים, תודה לארגון הצלה ולמשטרת ניו יורק על התגובה. אם אתם רואים את הרכב הכסוף הזה, אנא התקשרו למוקד השומרים ולמשטרה".

שומרים אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד