י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עוד הבטחת בחירות?

המתמודד לכנסת שמבטיח 100% משכנתא לכל זוג צעיר

הבטחות בחירות רבות לא מגיעות לידי מימוש מסיבות שונות, הן בשל העלויות המפורזות שלהן והן בשל חוסר רוב או כוח פוליטי לשם קידום המהלך. מתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד מבטיח לקדם אם ייבחר לכנסת - 100% משכנתא לכל זוג צעיר 

המתמודד לכנסת שמבטיח 100% משכנתא לכל זוג צעיר
אילוסטרציה צילום: unsplash

ד"ר מישאל בן עמי, מתמודד בפריימריז לרשימת 'הליכוד' שייערכו בעוד שלושה שבועות ב-8.3. כדי להיות מושבע כחבר כנסת ולחוקק תכנית כלכלית חדשה המבטיחה 100% משכנתא לכל זוג צעיר המבקש לרכוש דירה בישראל.

"בדיוק כמו בצרפת והרבה מדינות באירופה, הבנקים יוכלו לתת מימון מלא לדירה ולחסוך לזוגות הצעירים את הצורך להביא הון עצמי "ולשנורר" כסף מההורים, שגם ככה כורעים תחת נטל יוקר המחיה בישראל", כך מצהיר ד"ר מישאל בן עמי, כלכלן בעל שישה תארים אקדמיים שחבר במרכז 'הליכוד' יותר משלושה עשורים ומתמודד בימים אלו בפריימריז לכנסת ברשימת 'הליכוד' הקרובה.

בין השנים 2006-2013, כיהן ד"ר בן עמי כיושב ראש סניף הליכוד בירושלים ובתקופתו נרשם שיא של 23 אלף מתפקדים לליכוד. שיא כל הזמנים בהיסטוריה של מפלגה. כמובן שד"ר מישאל בן עמי גם יזם וסייע להוביל עשרות הצעות חוק ותיקוני חקיקה, כגון חוק שכר מינימום 96′, החוק הצרפתי, חוק ירושלים רבתי, חוק חינוך לגיל הרך, חוק ההסדרה ועוד.

ד"ר מישאל בן עמי.

במהלך העשורים הרבים של העשייה והשירות למען מפלגת הליכוד והציבור הרחב, יצא למישאל בן עמי לעבוד עם כמה מהדמויות הבולטות במסדרונות הפוליטיים, הוא מקורב לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואף שוריין ברשימתו בשנת 1999. ד"ר בן עמי נהנה לצאת לאור כל יום מחדש, ופוקד את אולפני התקשורת וערוצי המדיה השונים, לצד מפגשים עם חברי כנסת ושרים לשעבר כמו גם חברי מרכז הליכוד, על מנת להניח את משנתו ולייצג את המפלגה ואת ערכיה השורשיים.

בנוסף לפעילותו הענפה בליכוד לאורך השנים, ד"ר מישאל בן עמי גם כתב ספר שתורגם לחמש שפות, על אירועים שהתפרסו לאורך 33 שנים ארוכות – "פצצה מתקתקת", הרומן שיצא לאור עם קונטנטו דה סמריק בשנת 2012. בספר המרתק ישנו תיאור אפוקליפטי ספרותי החושף טפח מהאירועים המתרחשים בזירת ההתמודדות החשאית שבין המדינות המעורבות בסכסוך ובהן איראן, בתקופה בה הולך ומתעצם האיום המוחשי על הסדר העולמי.
לפי הנבואה בספר, מלחמת הקודש, הפוגעת במי שאינו לרוחה, יצאה לדרכה באין מפריע ומנגנון ההשמדה ההמונית העולמי עומד להגיע לנקודת האל-חזור.

זוגות צעירים זוג צעיר משכנתא פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד